Piger - Hjælp mig til hvad jeg skal... (Billedespam) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

LauraLW

Jeg synes egentlig det billede efter frakkerne. - Altså den der sart lyserøde kjole-ting. Og så med leggins, støvler + en lang halskæde/fedt tørklæde så er du klar :-)

Den grønne farve er god til dig, men synes strikken er mere til hverdag end til fest.

Håber I får en dejlig dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2010

Grynt

uhmm altså jeg syntes dine cowboy bukser er det pæneste. Det andet tøj syntes jeg er sådan lidt jævnt kedeligt. En pæn pige som dig kan godt bære lidt mere farve. Mit bud ville evt være dine cowboy bukser, lange støvler, en skjorte og en kort jakke med nogle flotte smykker eller et tørklæde. Håret sat op og lidt makeup og du er klar

Anmeld

16. december 2010

Grynt

uhmm altså jeg syntes dine cowboy bukser er det pæneste. Det andet tøj syntes jeg er sådan lidt jævnt kedeligt. En pæn pige som dig kan godt bære lidt mere farve. Mit bud ville evt være dine cowboy bukser, lange støvler, en skjorte og en kort jakke med nogle flotte smykker eller et tørklæde. Håret sat op og lidt makeup og du er klar

Anmeld

16. december 2010

FrkT

Jeg synes helt klart du skal tage den lyserøde kjole på, som du har indenunder på billede 5, 7 og 8. Du skal bare ikke have noget udenpå, men i stedet for bare et par leggins til og evt. et flot tørklæde eller noget perlekæde med farver (ELLER sort, hvis dine leggins også er sorte). Synes slet ikke du behøver pakke dig sådan ind, for du har jo en flot figur, søde  Og af jakkerne synes jeg klart den korte brune er pænest til dig 

Og så vil jeg også sige jeg tror at limegrøn og pastelfarvet gul også ville være super flotte farver til dig, hvis du får lyst til at springe ud i lidt "vildere" farver engang 

Anmeld

16. december 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg har fået lidt nyt tøj idag... Og skal holde Julefrokost på Lørdag... Aner ikke hvad for noget af det jeg skal have på... Jeg kan lide alt tøjet... 

Oven i det har jeg fået to frakker... Dem synes kæreste ikke lige om.. Jeg er helt vilde med dem... 

Umiddelbart synes jeg tøjet sidder perfekt... 

Her kommer billederne af tøjet... Så kom endelig med Jeres bud... 

det med den grønne sweater.

og jakkerne er da bare vildt fede og flotte til dig.

Anmeld

16. december 2010

Dictes mor

Den grønne sweater er helt vildt sød, hvor har du købt den?

Anmeld

16. december 2010

frk Jensen

Den der hvide lange trøje... med den grønne cardigan over.. og så leggins under.. Kunne da være mega fedt

og så lige lidt krigsmaling, så er den sgu hjemme..

Syns den lange jakke er mega fed og den korte også

Anmeld

16. december 2010

Mira0911

Tak for alle Jeres gode Input... 

Jeg smider nok et billede ind i løbet af Søndagen, så I kan se resultatet af det, det bliver... Har gennemtænkt hvordan håret skal sidde... 

Anmeld

16. december 2010

katti24

den sorte lange bluse og den brune jakke kan jeg bedst li

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.