Skidesyge !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.159 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg er anonym for synes sq egentlig at det er lidt pinligt

Jeg har siden Mandag aften haft TOOOOTAL tynd mave, og har hele tiden ubehag i maven, det føles lidt som om det bobbel koger derinde hele tiden.. Virkelig ubehageligt..

Er der nogen af jer der ved om man kan gøre noget ved det, for nu synes jeg godt nok at det er skide (HAHA) irriterende at skulle rende på potten konstant..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Miss.Sunshine

For det første kan jeg ikke se noget pinligt i det. Syntes mere det er synd for dig.

På apoteket kan du i håndløb købe nogle piller der hedder paraghurt og de er SUPER effektive. Ikke dyre og hjælper med det samme.

Min mormor lider rigtig meget af det og pillerne hjælper HVER gang.

Ellers bruger hun altid økologisk kærnemælk og det SKAL være økologisk siger hun.

God bedring

Knus

Anmeld

15. december 2010

Miss.Sunshine

der skulle stå håndKØB

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Anonym skriver:

Ja jeg er anonym for synes sq egentlig at det er lidt pinligt

Jeg har siden Mandag aften haft TOOOOTAL tynd mave, og har hele tiden ubehag i maven, det føles lidt som om det bobbel koger derinde hele tiden.. Virkelig ubehageligt..

Er der nogen af jer der ved om man kan gøre noget ved det, for nu synes jeg godt nok at det er skide (HAHA) irriterende at skulle rende på potten konstant..

bare du sørger for masser af væske.. og det må meget gerne være afkogt vand med lidt saftevand i.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Miss.Sunshine skriver:

For det første kan jeg ikke se noget pinligt i det. Syntes mere det er synd for dig.

På apoteket kan du i håndløb købe nogle piller der hedder paraghurt og de er SUPER effektive. Ikke dyre og hjælper med det samme.

Min mormor lider rigtig meget af det og pillerne hjælper HVER gang.

Ellers bruger hun altid økologisk kærnemælk og det SKAL være økologisk siger hun.

God bedring

Knus

Århh jeg må på apoteket imorgen det kunne være så rart hvis det snart gad at stoppe

og jo jeg synes virkelig at det er pinligt havde meget svært ved at fortælle det til manden herhjemme 

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

bare du sørger for masser af væske.. og det må meget gerne være afkogt vand med lidt saftevand i.

Ja saftevand er vi selvfølgelig løbet tør for, så jeg må bare drikke noget kogt vand, til jeg kan komme ud og handle imorgen

Anmeld

15. december 2010

Muffinmus

immodium er også et hit, havde kun sygdommen hele dagen igår, incl nældefeber, fordi jeg tog nogle immodium et par gange igår.

så skynd dig afsted:-)

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Ja saftevand er vi selvfølgelig løbet tør for, så jeg må bare drikke noget kogt vand, til jeg kan komme ud og handle imorgen

bare sørg for det er godt koldt for så smager det bedst... du har ikke lidt citron til at give smag

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

immodium er også et hit, havde kun sygdommen hele dagen igår, incl nældefeber, fordi jeg tog nogle immodium et par gange igår.

så skynd dig afsted:-)

Er det noget håndkøb fra apoteket ?

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Anonym skriver:

Er det noget håndkøb fra apoteket ?

jeps og det virker bare Immodium plus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.