hvor meget skal hun så have???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2010

MorTilMalene

hej alle jer skønne mennesker.. her på det sidste har jeg haft for lidt mælk om aftenen og lillepiger skriger så hun vækker naboerne, vil så begynde at malke ud om dagen når der er nok mælk og give hende det om aftenen.. men hvor meget skal jeg så malke ud???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mor-til-vanessa

MorTilMalene skriver:

hej alle jer skønne mennesker.. her på det sidste har jeg haft for lidt mælk om aftenen og lillepiger skriger så hun vækker naboerne, vil så begynde at malke ud om dagen når der er nok mælk og give hende det om aftenen.. men hvor meget skal jeg så malke ud???

man siger 1/6 del af deres vægt.

dvs et barn på 3600g har brug for 600 ml mme i døgnet, hvis barnet spiser 6 måltider svarer det til ca 100 ml pr måltid.

hvor meget vejer dit barn??

håber du fik noget ud af det

Anmeld

15. december 2010

MorTilMalene

mange tak.. er jeg glad for..

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

MorTilMalene skriver:

Sys hellere du skal lægge hende oftere til om aftenen, så hun øger produktionen og derved får det hun har brug for på sigt :-)

Anmeld

15. december 2010

Cris

MorTilMalene skriver:

mange tak.. er jeg glad for..

Det er meget normalt, du skal ikke være så bekymret. Bare sæt dig ned med hende og giv hende så meget hun vil sutte. De er mest søgende om aftenen, der sker et eller andet med dem, at de bliver meget urolige om aftenen. Jeg har ammet mine børn i flere timer hver aften (self. med bøvse pauser, toilet pauser for mor og nogle små lur de tog) Med den lille har jeg været meget mere afslappet og jeg har slet ikke prøvet at få ham til at sove. Han ammede løs hver aften måske 4 timer eller sådan noget. Det gjord, at han virkeligt ikke kunne mere, han har virkeligt drejet hovedet ligesom han var ved at eksplodere og var så træt at sutte. Så sov han 5 eller 6 timer nogle gange. Det var så nemt dengang  Jeg ønskede mig, at det kunne fungere i et par år

Anmeld

15. december 2010

PernilleB

hva med mme..??? bare som tilskud..?? er jo synd hvis hun bliver ked a det..?? det er nemmere a vænne dem til det stille og roligt, hvis det skulle ende med du ikk har nok til hende selv...??

held og lykke med det..

Anmeld

15. december 2010

MorTilMalene

Cris skriver:

Det er meget normalt, du skal ikke være så bekymret. Bare sæt dig ned med hende og giv hende så meget hun vil sutte. De er mest søgende om aftenen, der sker et eller andet med dem, at de bliver meget urolige om aftenen. Jeg har ammet mine børn i flere timer hver aften (self. med bøvse pauser, toilet pauser for mor og nogle små lur de tog) Med den lille har jeg været meget mere afslappet og jeg har slet ikke prøvet at få ham til at sove. Han ammede løs hver aften måske 4 timer eller sådan noget. Det gjord, at han virkeligt ikke kunne mere, han har virkeligt drejet hovedet ligesom han var ved at eksplodere og var så træt at sutte. Så sov han 5 eller 6 timer nogle gange. Det var så nemt dengang  Jeg ønskede mig, at det kunne fungere i et par år

selvom jeg ammer hende flere timer om aftenen og er der bare ikk rigtig så meget mælk.. og hun blir mere og mere hidsig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.