20 mdr pige der ikke vil spise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Maybrith

Hey alle.. håber der er nogle der kan hjælpe.. Jeg har en datter på godt 20 mdr nu.. Vi har i en månedstid nu oplevet at hun ikke rigtig spiser til aften..

sidste onsdag aften blev hun så syg og kastede op -> men er ovre det nu.. nu bøvler vi bare med hendes mave.. hendes afføring er tit helt vandet eller med konsistens som skum.. og er ikke en naturlig farve.. den er mere beige.. - Hvad er det pga??? Nogen som der har oplevet det???

Mvh en meget bekymret mor efterhånden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maybrith

Dertil skal lige nævnes.. vi synes vi er ved at have forsøgt mange ting... men intet virker... så håber virkelig på gode råd.. både mht maven.. men også maden...

Anmeld

16. december 2010

serinasmor

Maybrith skriver:

Hey alle.. håber der er nogle der kan hjælpe.. Jeg har en datter på godt 20 mdr nu.. Vi har i en månedstid nu oplevet at hun ikke rigtig spiser til aften..

sidste onsdag aften blev hun så syg og kastede op -> men er ovre det nu.. nu bøvler vi bare med hendes mave.. hendes afføring er tit helt vandet eller med konsistens som skum.. og er ikke en naturlig farve.. den er mere beige.. - Hvad er det pga??? Nogen som der har oplevet det???

Mvh en meget bekymret mor efterhånden...

kan godt forstå du er bekymret ... jeg ville ringe til lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.