Derfor er han/hun min bedste ven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.034 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Sees

Hej piger.

Jeg har idag haft en hyggelig dag med min bedste kammerat, og da jeg kom hjem, kom jeg til at tænke over hvorfor lige netop HAN har titlen som min bedste ven.

Det har han fordi:

- Han er god at snakke med og selvom han ikke altid forstår, så acceptere han og lytter.

- Han får mig rigtig tit til at grine.

- Vi kan være noget så uenige (faktisk ret tit) men uden at vi bliver sure på hinanden.

- Han kan give mig en krammer, der kan få min krop og mit sind til at slappe fuldstændig af.

- Vi er på to vidt forskellige stadier i vores liv, men vi glemmer aldrig hinanden, og mødes alligevel på midten.

- Vi ses sjældent, men når vi så ses, så er det som om vi bare starter hvor vi slap.

Så trods at der er 4½ år til forskel på os, og vi er så forskellige, så er han alligevel den eneste har hængt ved (udover pigerne fra teenagelivet).

Så må jeg hører, piger? Hvorfor er jeres bedste ven, jeres bedste ven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Aves..

Jeg har få nære....og jeg elsker dem fordi de giver mening, fordi jeg udvikles og lærer af dem, fordi jeg har lyst til at lytte til dem og fordi de er dem de er.

Jeg har ingen af de der smalltalk-kaffe-te-drikkende-aften-ligegyldig-hyggekomsammen-veninder...jeg har haft det førhen inden jeg lærte at sige nej tak og rydde lidt op i dem....det keder mig til døde at være sammen med mennesker og ikke sige noget, så vil jeg hellere nyde mit eget selskab.

Så nu sidder jeg tilbage med guldet, en gruppe fantastiske mennesker...de sidste måneder er der blevet ryddet endnu mere op...skønt..

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Min bedste ven er min bedste ven fordi han altid har været et lyspunkt i mit liv, siden jeg mødte ham. 

Han elsker mig for den jeg er og omvendt.

Han er altid frisk på at ses selvom vi ikke snakker så ofte mere - og selvom der er gået noget tid så er det lige så naturligt som det altid er.

Han er min bedste ven fordi han er unik, en person jeg altid vil elske.

Han er min bedste ven fordi vi har været igennem så mange ting uden at det har påvirket os: vores vennegruppe på en 20 mennesker blev brudt op men vi to holder stadig sammen, vi har begivet os ud i at prøve at være mere end venner men det gik ikke, vi har været skuffede over hinanden på mange måder men er altid vendt tilbage til "os".

Han er min absolut bedste ven fordi han slog op med sin kæreste fordi han, efter mange lange samtaler, endelig forstod at hun ændrede ham så meget, at jeg ikke kunne genkende ham.

Der er så mange flere ting der gør det, men mange af dem kan heller ikke beskrives med os. Han er min bedste ven fordi han er ham 

Anmeld

15. december 2010

Sees

Dinna88 skriver:

Min bedste ven er min bedste ven fordi han altid har været et lyspunkt i mit liv, siden jeg mødte ham. 

Han elsker mig for den jeg er og omvendt.

Han er altid frisk på at ses selvom vi ikke snakker så ofte mere - og selvom der er gået noget tid så er det lige så naturligt som det altid er.

Han er min bedste ven fordi han er unik, en person jeg altid vil elske.

Han er min bedste ven fordi vi har været igennem så mange ting uden at det har påvirket os: vores vennegruppe på en 20 mennesker blev brudt op men vi to holder stadig sammen, vi har begivet os ud i at prøve at være mere end venner men det gik ikke, vi har været skuffede over hinanden på mange måder men er altid vendt tilbage til "os".

Han er min absolut bedste ven fordi han slog op med sin kæreste fordi han, efter mange lange samtaler, endelig forstod at hun ændrede ham så meget, at jeg ikke kunne genkende ham.

Der er så mange flere ting der gør det, men mange af dem kan heller ikke beskrives med os. Han er min bedste ven fordi han er ham 

Jeg kender godt det der med at vennegruppen bliver splittet.
Mig og min kammerat havde også en ordentlig bunke fællesvenner. Men da jeg så blev gravid med en af dem (vi var kærester) og han valgte at forlade mig grundet graviditeten tog hele vores vennegruppe hans parti - Undtagen min kammerat.
Han har hængt ved!!!
Han har ikke valgt side, men han er tættere på mig, end han er på den "børnehave" som han kalder dem

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

Jeg mistede stortset alle mine venner/veninder dengang jeg blev gravid.

Men min aller bedsteven er min kæreste. Og det er simpelthen fordi han er der for mig uanset hvad, han lytter til mig hvis jeg er ked af det og har brug for at snakke ud om nogle ting. Vi laver alting sammen. Så det er vidst derfor.

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

Sees. skriver:

Jeg kender godt det der med at vennegruppen bliver splittet.
Mig og min kammerat havde også en ordentlig bunke fællesvenner. Men da jeg så blev gravid med en af dem (vi var kærester) og han valgte at forlade mig grundet graviditeten tog hele vores vennegruppe hans parti - Undtagen min kammerat.
Han har hængt ved!!!
Han har ikke valgt side, men han er tættere på mig, end han er på den "børnehave" som han kalder dem

Åh, noget positivt i noget negativt. Han lyder som en rigtig ven Godt at du har ham og er fri for "børnehaven".

Vi var unge og naive, nogle af os var kun kun 13 år mens nogle af os var 17-18 år. Jeg mødte dem da jeg var 15. Vi var unge og naive, lavede mindre kriminalitet som at være i et tomt hus, kravle på Randers Regnskov osv. Men alligevel var det den bedste tid i mit liv og jeg har en tatovering til minde om det. Og til minde om min bedste ven, der blev ved mig  

Anmeld

15. december 2010

A&F

Jeg har få rigtige gode og  tætte veninder, men en skiller sig ud. Min veninde igennem 13 år. Vi gik i samme klasse, og voksede op sammen. Hun blev min bedste veninde i starten af teenage årene.  Vi kender hinanden på godt og ondt. Støtter hinanden uanset de uenigheder, der end måtte være. Hendes glæde er min glæde. Nu ses vi ca. 1 gang i mdr, da vi begge har tralvt med uddannelse( hun pendler til Odense), men vi taler i tlf næsten hver dag. Hun er der, når jeg har brug for hende, og omvendt. Der kan aldrig opstå en pinlig tavshed imellem os, da tavshed er guld. Vi kan snakke om ALT, og diskutere om alt mellem himmel og jord. Vi lærer af hinanden, og der kan da opstå diskusioner, som altid ender med et godt grin. Vi stoler 100% på hinanden. Hun er en vigtig person i mit liv. Er taknemmelig for at kende hende. Hun er som en søster for mig, jeg elsker hende for, den hun er.

Anmeld

15. december 2010

lucas<3

281210 skriver:

Jeg mistede stortset alle mine venner/veninder dengang jeg blev gravid.

Men min aller bedsteven er min kæreste. Og det er simpelthen fordi han er der for mig uanset hvad, han lytter til mig hvis jeg er ked af det og har brug for at snakke ud om nogle ting. Vi laver alting sammen. Så det er vidst derfor.

kender det godt.. midstede os en del.. :/

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

luppe-laban skriver:

kender det godt.. midstede os en del.. :/

De veninder var sku heller ikke de bedste, så havde de ikke droppet mig, havde jeg nok heller ikke haft ret meget kontakt med dem efter jeg havde født. De er stadig lidt ''barnlige'' oppe i deres hoveder.

Anmeld

15. december 2010

oo

min bedste veninde er min bedste veninde fordi hun lærte mig at være mig! og fordi hun er der altid også selvom der går meget lang tid imellem at hun hører fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.