Flæske-tsunamien i nissetøj :0) (max billedspam :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

CiSo

Nej, hvor er hun bare lækker!! Så dejligt et smil! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

MyBaby

Mette. skriver:

Sikke en bedårende lille nisse-pige. . Min pige er næsten lige så gammel, hun er lige i den anden grøft, kun 7 kg og 69 cm. Det er sjovt at se hvor stort forskel der kan være på dem når de er jævnaldrende. 

Ja, der kan virkelig være stor forskel - normalen er heldigvis bred! Jeg regner dog ikke med, at Ida fortsætter i den fart, mon ikke hun stagnerer lidt, når hun begynder at kravle og gå?!?

Anmeld

15. december 2010

MyBaby

Mor til Liva skriver:

Hvor er hun dog dejlig

Dejligt at høre I trives..

Rigtig glædelig jul

Tusind tak! Det gør vi helt sikkert - hvordan går det hos jer? Er det ikke længe siden, der er kommet billeder af Liva (eller måske har jeg bare ikke set det?)

Anmeld

15. december 2010

Mette.

MyBaby skriver:

Ja, der kan virkelig være stor forskel - normalen er heldigvis bred! Jeg regner dog ikke med, at Ida fortsætter i den fart, mon ikke hun stagnerer lidt, når hun begynder at kravle og gå?!?

Jo, det tror jeg hun gør. men altså, jeg synes nu hun ser super lækker og helt tilpas ud. Emilie er hvertfald helt stoppet med at tage på efter hun er begyndt at kravle, det er så ikke så godt, da hun allerede er udenfor kurven i den forkerte ende, men hun nægter at spise mere, så det kommer forhåbentligt også indenfor kort tid.

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

En skøn lille nissebasse Min datter, Laura, er 14 mdr. og vejer blot 9,5 kg. og er 78 cm - en lille nips i forhold til din datter

Anmeld

15. december 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Tusind tak! Det gør vi helt sikkert - hvordan går det hos jer? Er det ikke længe siden, der er kommet billeder af Liva (eller måske har jeg bare ikke set det?)

Det går bare fantastisk - nyder virkelig at gå herhjemme med hende. Tiden flyver afsted. 3. tand er på vej og Liva kravler (Læs spurter) rundt i hele huset - det er skønt

Jo, det er ved at være længe siden at jeg har lavet en billede tråd, men du kan da lige få lidt her

Hvornår skal du starte på job igen?

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

MyBaby

Mor til Liva skriver:

Det går bare fantastisk - nyder virkelig at gå herhjemme med hende. Tiden flyver afsted. 3. tand er på vej og Liva kravler (Læs spurter) rundt i hele huset - det er skønt

Jo, det er ved at være længe siden at jeg har lavet en billede tråd, men du kan da lige få lidt her

Hvornår skal du starte på job igen?

Knus

Jamen altså - bare for lækker.... Ida har stadig ingen tænder

Jeg starter igen omkring 1. marts - hvad med dig?

Anmeld

15. december 2010

MyBaby

Baagøe skriver:

En skøn lille nissebasse Min datter, Laura, er 14 mdr. og vejer blot 9,5 kg. og er 78 cm - en lille nips i forhold til din datter

Ja, det må du nok sige...  Men uden tvivl en dejlig lille nips...

Anmeld

15. december 2010

Mor til L&S

MyBaby skriver:

Jamen altså - bare for lækker.... Ida har stadig ingen tænder

Jeg starter igen omkring 1. marts - hvad med dig?

Ja de er sgu skønne de kære

Min barsel slutter sidst i feb., men afholder nok noget ferie derefter så også der omkring... Puuha, det bliver hårdt

Anmeld

15. december 2010

MyBaby

Mette. skriver:

Jo, det tror jeg hun gør. men altså, jeg synes nu hun ser super lækker og helt tilpas ud. Emilie er hvertfald helt stoppet med at tage på efter hun er begyndt at kravle, det er så ikke så godt, da hun allerede er udenfor kurven i den forkerte ende, men hun nægter at spise mere, så det kommer forhåbentligt også indenfor kort tid.

Mon ikke hun snart får appetitten igen. tror ofte den kan falde lidt i perioder, hvor der sker en masse, som fx at lære at kravle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.