Vitaminer til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Low

Jeg tænkte på om man kan give sine små børn en eller anden form for multi vitaminer som er beregnet til de helt små? Jeg tænkte det til min søn på 5½ måned. Han får selvfølgelig D dråber i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mor-til-vanessa

Low skriver:

Jeg tænkte på om man kan give sine små børn en eller anden form for multi vitaminer som er beregnet til de helt små? Jeg tænkte det til min søn på 5½ måned. Han får selvfølgelig D dråber i forvejen

jeg tror ikke man skal give dem noget andet end d-dråber og så jern fra 6 mdr hvis de ikke får det mælk de skal have. når de får rigtig mad og kød hvis de får sund varieret kost så får de jo det de skal have :-)

Anmeld

15. december 2010

A.

han har overhoved ikke brug for andet end d vitamin det er først når de er 1 år+ må de får vitaminer

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Jeg tror ikk på vitamin piller, så det vil Felix aldrig få Så længe de får en sund og varieret kost, så kan jeg ikk se grunden til at stoppe dem med kunstige vitaminer..

Anmeld

15. december 2010

Low

Nåe okay, tak for svar hvert fald. Jeg troede bare godt de også kunne få multi vitaminer også.. .. sådan så man var helt sikker på at han fik alt det han skulle have.. jeg kan huske min mor gav mig ekstra vitaminer med i skole når det var vinter.. Alexander er snottet for 2 gang nu 

Anmeld

15. december 2010

Valle81

jannebjerre skriver:

Jeg tror ikk på vitamin piller, så det vil Felix aldrig få Så længe de får en sund og varieret kost, så kan jeg ikk se grunden til at stoppe dem med kunstige vitaminer..

Helt enig:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.