Pas på med solariet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Manakauapo

Jeg har her i de seneste par måneder begyndt at tage en smule sol. Ikke noget med flere gange om ugen. Men allerhøjst 2 gange hver 14. dag.

Sidst jeg var dernede var igår aftes! Og se hvordan min hud ser ud nu! Det har den aldrig i hele mit liv gjort! Jeg får godt nok fregner og det. Men er nu begyndt at få røde pletter, væskende sår, bumser i hovedbunden og vildt uren hud! Æv!  

Så hellere få sol på normal vis fra nu af, og så være kridhvid om vinteren! Det her skal jeg ikke prøve igen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

NinaNymannMadsen

solarier giver også kræft.
det reklamere de jo med.
men det ser da ikke helt sundt ud da med din hud.
håber da det snart kommer til at se bedre ud

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Astasmor skriver:

solarier giver også kræft.
det reklamere de jo med.
men det ser da ikke helt sundt ud da med din hud.
håber da det snart kommer til at se bedre ud

´den rigtige sol giver jo også kræft,,,,,

Anmeld

15. december 2010

Manakauapo

Maja88 skriver:

Det gør de begge to.

Jeg har kun taget lidt sol, fordi jeg ikke vil ligne et spøgelse. Og så også for at holde farven lidt vedlige! Jeg har ekstremt svært ved at blive pæn brun igen, hvis først farven er gået af..

Men nu er det simpelthen slut med det...

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Kageteenageren skriver:

Det gør de begge to.

Jeg har kun taget lidt sol, fordi jeg ikke vil ligne et spøgelse. Og så også for at holde farven lidt vedlige! Jeg har ekstremt svært ved at blive pæn brun igen, hvis først farven er gået af..

Men nu er det simpelthen slut med det...

er du sikker på det er solariet det er kommet af... kan jo også være en sygdom eller du simpelthen er blevet forbrændt.

Anmeld

15. december 2010

Manakauapo

Maja88 skriver:

er du sikker på det er solariet det er kommet af... kan jo også være en sygdom eller du simpelthen er blevet forbrændt.

Det er jeg helt sikker på! Det kom stort set med det samme igår.. Jeg tvivler også på at det er fordi jeg er forbrændt. Fik kun 7 minutter, hvor jeg normalt tager den lidt længere

Anmeld

15. december 2010

NinaNymannMadsen

Maja88 skriver:

rigtig nok.

Anmeld

15. december 2010

Maja88

Kageteenageren skriver:

Det er jeg helt sikker på! Det kom stort set med det samme igår.. Jeg tvivler også på at det er fordi jeg er forbrændt. Fik kun 7 minutter, hvor jeg normalt tager den lidt længere

ja men nogengange er man bare mere sart.. men jeg ville få det tjekket ved lægen.

god bedring

Anmeld

15. december 2010

blomst84

Solariet er jo en bakterie bombe uden lige! Alle mulige forskellige mennesker bruger det samme rum i en mega varme, og ikke alle er gode til at få gjort rent! Men kan sagtens være derfor din hud reagere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.