Overstimuleret... Er der nogen der ved noget om det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2010

ønskebørn74

Jeg er overstimuleret... Tallet de kigger på skal ligge på omkring 10.000max. Mit er på næsten 18.000... Nogen der ved noget el. har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

håber snart det er os

hej søde

øv øv

jeg ved det svære ikke noget om det

men hva så kan du godt få æg ud alligevel

knuzz

Anmeld

15. december 2010

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Jeg er overstimuleret... Tallet de kigger på skal ligge på omkring 10.000max. Mit er på næsten 18.000... Nogen der ved noget el. har prøvet det??

Hej Søde!

Kender ikke noget til det med tallene!

Men jeg blev overstimuleret efter mit ægudtag, og er du vims det var ubehaligt!  håber de kan gøre noget så du kan få dine æggebasser ud alligevel!

Store Kram

Anmeld

15. december 2010

otlitrom

Jeg ved intet om tallene, men aldrig i livet har jeg prøvet noget så smertefuldt og ubehageligt, som da jeg var overstimuleret. Det er den væste smerte jeg nogensinde i mit liv har haft!!

Jeg kan kun sige, at masser af væske, protein og nødder hjælper!!

Jeg kunne intet spise, fordi jeg var så dårlig. Jeg drak proteindrik fra apoteket og dem du kan købe i Føtex. De smager ikke fantastisk, men det hjælper!! Mandler spise jeg mange af, der er også protein i.

Og så tog jeg panodiler, fast 2 stk x 4 dagligt.. Ellers ville jeg besvime af smerte.. Det var så inden det kom frem med paracetamol og drengebørn.. Jeg for at der ikke er sket vores bebs noget.

og god bedring. Hold dig i ro, gå kun hvad der svarer til rundt om et parcelhus. Alt andet generer dine æggestokke!

Anmeld

15. december 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg ved intet om tallene, men aldrig i livet har jeg prøvet noget så smertefuldt og ubehageligt, som da jeg var overstimuleret. Det er den væste smerte jeg nogensinde i mit liv har haft!!

Jeg kan kun sige, at masser af væske, protein og nødder hjælper!!

Jeg kunne intet spise, fordi jeg var så dårlig. Jeg drak proteindrik fra apoteket og dem du kan købe i Føtex. De smager ikke fantastisk, men det hjælper!! Mandler spise jeg mange af, der er også protein i.

Og så tog jeg panodiler, fast 2 stk x 4 dagligt.. Ellers ville jeg besvime af smerte.. Det var så inden det kom frem med paracetamol og drengebørn.. Jeg for at der ikke er sket vores bebs noget.

og god bedring. Hold dig i ro, gå kun hvad der svarer til rundt om et parcelhus. Alt andet generer dine æggestokke!

Tak for svaret søde!!

Vil det sige man så skal holde sig i ro for at det bliver værre??

Anmeld

15. december 2010

Bondepigen

ønskebarn74 skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men min niece var overstimuleret og gravid med tvillinger. Hun blev fyldt med væske i bughulen, og har generelt svært ved at holde sig i ro (men osse svært, når man i forvejen har en 3 årig pige)... måske var det derfor hun skulle ind og tappes for væske... Og hun havde det godt nok elendigt, det var jeg slet ikke i tvivl om.

Så kan kun sige, lyt til lægerne og hold dig i ro. Tag dig selv alvorlig! Håber der kommer en bebs ud af det, så du ikke lider forgæves!!

God bedring! Pas på dig selv!

Anmeld

15. december 2010

ønskebørn74

bondepigen skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men min niece var overstimuleret og gravid med tvillinger. Hun blev fyldt med væske i bughulen, og har generelt svært ved at holde sig i ro (men osse svært, når man i forvejen har en 3 årig pige)... måske var det derfor hun skulle ind og tappes for væske... Og hun havde det godt nok elendigt, det var jeg slet ikke i tvivl om.

Så kan kun sige, lyt til lægerne og hold dig i ro. Tag dig selv alvorlig! Håber der kommer en bebs ud af det, så du ikke lider forgæves!!

God bedring! Pas på dig selv!

1000 tak søde... Jeg har ikke smerter el. noget... Bare bumlen i stokkene.. Så er spændt på hvad de siger...

Anmeld

15. december 2010

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Tak for svaret søde!!

Vil det sige man så skal holde sig i ro for at det bliver værre??

Jeg kan kun sige at du skal holde dig i ro!! Mit blev først bedre, da jeg holdt mig helt i ro og fik masser af protein!

Anmeld

15. december 2010

Bondepigen

ønskebarn74 skriver:

1000 tak søde... Jeg har ikke smerter el. noget... Bare bumlen i stokkene.. Så er spændt på hvad de siger...

Godt du ikke har smerter, men hold dig i ro alligevel, du skulle jo nødig få ondt. Læg dig som en høne og rug på dine æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.