hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket billede?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

919 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. december 2010

6800

harb taget et par billeder af lillepigen....hvilken vil egne sig bedst som julegave til besserne?? sig gerne hvis i synes de ikke er gode nok...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Dinna88

Helt sikker nummer 2! Nummer 1 er utydeligt, så det ville være synd. Jeg synes du skal redigere lidt i nummer 2 (Har du mulighed for det) i forhold til farver, lys og kontrast. Evt. beskære det lidt - så kan det blive hamrende godt

Anmeld

15. december 2010

SussieThyssen

Dinna88 skriver:

Helt sikker nummer 2! Nummer 1 er utydeligt, så det ville være synd. Jeg synes du skal redigere lidt i nummer 2 (Har du mulighed for det) i forhold til farver, lys og kontrast. Evt. beskære det lidt - så kan det blive hamrende godt

Har valgt nr 2, men synes at nr 3 kunne være mere brugbart, men der mangler lidt af hovedet.
Men enten 2 eller 3.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

SussieThyssen skriver:

Har valgt nr 2, men synes at nr 3 kunne være mere brugbart, men der mangler lidt af hovedet.
Men enten 2 eller 3.

Kærligst
Sussie

Ja, og så er det lidt forstyrrende med alle de ting på billedet, ellers er det altså også rigtig sødt

Jeg synes nu også de andre er søde, det er det bare baggrunden der irriterer mig lidt. Det er lidt ærgeligt!

Anmeld

15. december 2010

6800

Dinna88 skriver:

hvad hvis du ser billed 1 i farver

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

Dinna88

6800 skriver:

hvad hvis du ser billed 1 i farver

Det er stadig lidt for uskarpt, synes jeg. Men.... Hvis du sender mig billede nummer 2 så kan jeg redigere lidt i de ting jeg skriver, og så sende det tilbage til dig? Det gør altså bare så stor en forskel! Og så tager det 4 minutter eller noget.

Anmeld

15. december 2010

6800

Dinna88 skriver:

Det er stadig lidt for uskarpt, synes jeg. Men.... Hvis du sender mig billede nummer 2 så kan jeg redigere lidt i de ting jeg skriver, og så sende det tilbage til dig? Det gør altså bare så stor en forskel! Og så tager det 4 minutter eller noget.

meget gerne har du en mail adresse, tror ikke du kan få det i det rigtige format hvis jeg sender den herinde

Anmeld

15. december 2010

HelleBelle

6800 skriver:

harb taget et par billeder af lillepigen....hvilken vil egne sig bedst som julegave til besserne?? sig gerne hvis i synes de ikke er gode nok...

nu spørger du selv og så svarer jeg ærligt. jeg synes I skulle prøve at ta lidt flere, evt hvor hun sidder /ligger på ryggen så man bedre kan se hendes ansigt.

Anmeld

16. december 2010

Lone Jakobsen

jeg kan godt lide nr. 4, synes hendes blik er så dejlig træt

Anmeld

16. december 2010

FrkT

Nummer 4 helt klart! De andre synes jeg slet ikke er gode.... hun ser lidt anstrengt og ked ud af det på dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.