Sagen er den, at fordi min svigermor gerne vil have sine børnebørn overnattende engang om mdr og hun har for mange "små" så skal vi skiftes med min svigerinde. Dvs at hver 14 dag er det hendes børn og hver 14 dag er det mine.
Vi har haft mange problemer med dette arrangement fordi min svigerinde "glemmer" at det er vores tur og dukker op for liiiige at sige hej (som er gerne et 3 times besøg). Det har gjort at vi ofte må beklage os over at hver 14 dag er det vores ungers tur til at nyde noget alenetid med bedsterne.
Hvis vi så har spurgt (for vi spørger altid) så er det altid nej fra min svigerindes side. Den ene gang var det fordi der foregik noget i min datters skole som de små ikke måtte være med til så det er ikke fordi vi skal hygge. Vi måtte så køre den lille til Lolland.
Nu er problemet så igen fredag. For pludselig skal min svigerinde derud og spise sammen med hendes unger på vores tur. Og nu er jeg bare sur for om lørdagen skal vi hente dem kl 11 fordi de skal til julefrokost så dvs at hvis vi er heldige så snakker vi om en 6 timer sammenlagt de får alene sammen med dem inkl madlavningstid osv.
Nu er jeg bare sur og skuffet.
Anmeld