Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes yes yes nu går hun
så gav hun slip på bordet og tog fire skridt helt af sig selv og satte saig pænt på numsen igen
jeg stillede hende der hen igen og så gjorde hun det igen
så nu skal kjolerne findes frem til hende (det er så svært at kravle i kjole)
se hende lige er hun ikke dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fisenberg skriver: Yes yes yes nu går hun så gav hun slip på bordet og tog fire skridt helt af sig selv og satte saig pænt på numsen igen jeg stillede hende der hen igen og så gjorde hun det igen så nu skal kjolerne findes frem til hende (det er så svært at kravle i kjole) se hende lige er hun ikke dejlig
hvor er hun dygtig! din lille pige er blevet stooor
og dejligt navn. og pige
BinaMor skriver: hvor er hun dygtig! din lille pige er blevet stooor og dejligt navn. og pige
Tak, hun er bare dejlig
I hvor er hun skøn altså.
Clara bliver 1 år d. 31, og synes også det er lige om hjørnet med hende. hun går dog kun to skridt og så bliver det for farligt og balancen skal hun også lige helt have styr på.
Maise skriver: I hvor er hun skøn altså. Clara bliver 1 år d. 31, og synes også det er lige om hjørnet med hende. hun går dog kun to skridt og så bliver det for farligt og balancen skal hun også lige helt have styr på.
ja det lyder som om hun også er på vej
sådan gik tinke for en lille måned siden
uuhh håber min fis går rigtigt inden jul
held og lykke med din skønne datter også snart løber de fra os
mor-til-vanessa skriver: Ih hvor er hun dygtig. Glæder mig også til min gør det.
Ih hvor er hun dygtig. Glæder mig også til min gør det.
ja jeg har også ventet med længsel
men uanset hvad så går de jo på et tidspunkt
Fisenberg skriver: ja jeg har også ventet med længsel men uanset hvad så går de jo på et tidspunkt
Fisenberg skriver: ja det lyder som om hun også er på vej sådan gik tinke for en lille måned siden uuhh håber min fis går rigtigt inden jul held og lykke med din skønne datter også snart løber de fra os
jeg havde håbet at hun gik til jul, meeeeen det kommer nok lige så snart hun starter i vuggestue til januar. ja de vokser så hurtigt. uhh godt man skal have flere børn - ihhhhhhhh glæder mig helt til næste gang
Ååårh, hvor er hun sød, tillykke med den lille fodboldspiller :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128