vi stod op lidt over 6 og spiste morgenmad og hyggede herhjemme indtil jeg afleverede pigerne i vuggestuen lidt over halv ni. som sædvanlig blev luca mødt af sine små drengevenner som hun straks forsvandt med; lilja er mere tilbageholdende og skal være trygt i favnen på en pædagog før jeg må gå igen.
jeg skyndte mig over til min veninde mette, som stod i den situation at den ene tvilling var syg mens den anden skulle i vuggestue (jeg blev så hos den syge dreng mens hun afleverede). han var bare så slap og sløv og slatten
jeg tog ham op og holdte ham og aede ham blidt på ryggen og sådan stod vi til mor kom hjem igen. hun var fortvivlet, for lægen vil ikke se ham medmindre der er feber. lortelæge – der er tydeligvis noget i vejen med barnet.
derfra gik jeg i brugsen for at handle lidt. det var begyndt at sne, og jeg tænkte over hvor afsindigt heldig jeg har været at møde mette og hendes tvillinger, vi bruger hinanden til SÅ meget, det er helt uvurderligt! virkelig noget af det bedste der skete i 2010. elsker det fynske kvindemenneske 
tog hjem, fik ordnet noget rengøring og noget tøjvask og fik lavet maden færdig til i aften. halvdelen af pigernes legetøj lå oppe i badekarret, der er vist en der har haft travlt med at omarrangere her til morgen 
... og nu er der kun halvanden time til jeg skal hente tøserne, hvor fanden bliver tiden af? synes dagene er så korte!
hvad med jer – har i haft en god dag – indtil videre? 
Anmeld