dagen, indtil videre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Milka

vi stod op lidt over 6 og spiste morgenmad og hyggede herhjemme indtil jeg afleverede pigerne i vuggestuen lidt over halv ni. som sædvanlig blev luca mødt af sine små drengevenner som hun straks forsvandt med; lilja er mere tilbageholdende og skal være trygt i favnen på en pædagog før jeg må gå igen.

jeg skyndte mig over til min veninde mette, som stod i den situation at den ene tvilling var syg mens den anden skulle i vuggestue (jeg blev så hos den syge dreng mens hun afleverede). han var bare så slap og sløv og slatten  jeg tog ham op og holdte ham og aede ham blidt på ryggen og sådan stod vi til mor kom hjem igen. hun var fortvivlet, for lægen vil ikke se ham medmindre der er feber. lortelæge – der er tydeligvis noget i vejen med barnet.

derfra gik jeg i brugsen for at handle lidt. det var begyndt at sne, og jeg tænkte over hvor afsindigt heldig jeg har været at møde mette og hendes tvillinger, vi bruger hinanden til SÅ meget, det er helt uvurderligt! virkelig noget af det bedste der skete i 2010. elsker det fynske kvindemenneske

tog hjem, fik ordnet noget rengøring og noget tøjvask og fik lavet maden færdig til i aften. halvdelen af pigernes legetøj lå oppe i badekarret, der er vist en der har haft travlt med at omarrangere her til morgen

... og nu er der kun halvanden time til jeg skal hente tøserne, hvor fanden bliver tiden af? synes dagene er så korte!

hvad med jer – har i haft en god dag – indtil videre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Lilac

Årh, arme pus da - det kan da ikke passe at en læge kan nægte at se et barn, hvis moren er virkelig bekymret! Hvor er det skønt I kan hjælpe hinanden - det må være guld værd!

Jeg har langt om længe lidt "ferie" - hvis man da nogensinde har det som studerende...

Jeg har haft en dejlig dag! Sente xxx og hans far afsted ved 07:30 tiden, ryddede op, har hjemme-syltet rødkål, støvsuget, kigget lidt på hvad folk skal have i julegave og været ude og løbe - SKØØØNT 

Så, ja, jeg har haft en rigtig dejlig dag indtil videre!

Anmeld

15. december 2010

Milka

xxx skriver:

Årh, arme pus da - det kan da ikke passe at en læge kan nægte at se et barn, hvis moren er virkelig bekymret! Hvor er det skønt I kan hjælpe hinanden - det må være guld værd!

Jeg har langt om længe lidt "ferie" - hvis man da nogensinde har det som studerende...

Jeg har haft en dejlig dag! Sente xxx og hans far afsted ved 07:30 tiden, ryddede op, har hjemme-syltet rødkål, støvsuget, kigget lidt på hvad folk skal have i julegave og været ude og løbe - SKØØØNT 

Så, ja, jeg har haft en rigtig dejlig dag indtil videre!

skulle også have været ude at løbe i dag, men det sneede ret meget og jeg kom ikke afsted!! nå – i morgen er en ny dag

Anmeld

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

stod op kvart over syv:0) sammen med Nikoline... vi så lidt Ramasjang, tog tøj på oh gik over til DPén:0)

jeg gik hjem og har nu bagt småkager... lagt tøj sammen og ordnet småting... og ja, hvor bliver tiden af?

Anmeld

15. december 2010

oo

jeg synes også tid er blevet en underlig størrelse efter Sol kom! og når jeg har tid for mig selv, kan jeg overhovedet ikke finde ud af noget som helst, men sidder rigtig meget HER og rigtig meget og kigger ud af vinduet...

vi stod op klokken ni, fik flaske og snakkede og Søren var hjemme fordi han skulle møde sent, så Sol var ekstatisk og lidt forvirret. Så kørte Søren og så skulle Sol ud og sove og hun nåede at blive temmelig hidsig fordi jeg var laaaaaangsomme mor idag. og nu ligge rhun stadig og snorker...næsten fire timer er det blevet til idag  og jeg har...skrevet herinde, holdt brændeovnen i live, skrevet ønskeseddel til Søren og talt i tlf med min mor. ja og spist en ostemad og drukket et glas kakao. suk!!! før hun kom sagde jeg meget arrogant at jeg jo ikke var typen der "bare sidder og glor - jeg LÆSER!"...jeg har læst lige præcis fem sider i den bog jeg var igang med da jeg gik i fødsel, siden den 20. oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.