Ih, jeg er så GLAD idag! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Benjamins'mor

Det er juleaften i næste uge.  KUN 9 dage tilbage. Jeg glæder mig sådan til and, brunede kartofler og ris'a'la'mande.  MUMS!

Jeg har kun 13 dage til termin, og mine plukkeveer er begyndt at tage MEGET til. Ih, så håber snart der sker noget. For nu vil vi gerne have bettemand ud.  Det ville i hvertfald være den bedste julegave nogensinde, hvis jeg fødte bare nogle dage før jul.

Jeg havde også besøg af min socialrådgiver igår, og ydelseskontoret har løjet mig op i ansigtet, for jeg kan søge kontanthjælp allerede nu. Så det skal jeg idag.  Er bare SÅ glad! Nu er alt bare på plads.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, men er bare så glad idag, og ville lige dele det med jer. Håber i andre ligesom mig også bare er i et SUPER humør idag.

Og rigtigt glædelig jul til jer ALLESAMMEN!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

serinasmor

hvor er det da dejligt at alt falder på plads

god jul og god fødsel

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

serinasmor skriver:

hvor er det da dejligt at alt falder på plads

god jul og god fødsel

Jo tak.

Og også god jul til dig.

Anmeld

15. december 2010

*Sofie*

281210 skriver:

Jo tak.

Og også god jul til dig.

Pragtfuldt for dig
 for at den lille fyr vil ud et par dage før juleaften, så han kan nå at være med i festlighederne 

Anmeld

15. december 2010

Caroline86

sikke et dejligt indlæg at logge ind til!

Jeg glæder mig selv HELT vild til juleaften! Første år med lillepigen og nøøøj hvor jeg glæder mig til at se hvordan hun reagerer på det hele

Jeg vil ønske dig en mega kæmpe dejlig jul, og så håber jeg at prinsemanden melder sin ankomst indenfor den næste uge så du også kan få lov at fejre juleaften som MOAR!!

knus Caroline

Anmeld

15. december 2010

mortilnoahogmelina

Sikke dog et skønt indlæg .. - Jamen her der glæder vi os bare sindsyg meget til jul , og til det total lækre julemad vi skal have .

Og endnu mere til alle de pragtfulde gaver

- Og her er der 17 dage til termin Uhh , jeg glæderm ig som en sindsyg . - her er plukveerne os begyndt at tage til synes jeg , dog mest om natten .

Men rigtig glædelig jul til dig og din familie

Og så får du lige en masse veestøv med på vejen , i håb om at du føder inden juleaften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.