Vuggestue....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Krisørensen

Så kom beskeden om at vi har fået en plads i vuggestuen pr. 3 januar.... Jeg vidste jo godt den besked ville komme, men lige nu ved jeg ikke, om jeg skal grine eller græde. Selvfølgelig skal min søn starte i vuggestuen, han er 10 måneder om et par dage, men puha jeg tror det bliver hårdt, at skulle aflevere ham.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Maise

min pige starter også 3 januar. der er hun lige fyldt 1 år og alligevel er jeg bare så øv ved det. manden har taget fereie den 1 uge og jeg har ugen efter også. så 14 dage til rolig inkøring, samt at familien er med på at hjælpe med at hente hende indimellem så dagene ikke bliver så lange de første par måneder. Hvad er du mest nervøs for ?? jeg er mest nervøs for om de nu giver hende nok mad, da hun godt kan være lidt sær. eller de får lagt hende sulten ud og sove til middag. ved hun vil elske at komme ned og lege med andre børn så det er jeg rolig ved, samt skift af ble og lægge hende til at sove skal nok gå. det er bare det pokkers mad og om de lige har tid til omsorg til hende når hun er ked og tandpjevset.

Anmeld

15. december 2010

maria_wlt

Jeg ved det er svært, men men men.. De kære børn har kun godt af at komme ud og lidt væk fra moar  

Og der findes så mange gode mennesker derude som vil gøre alt godt for at vores børn får en god dag..

Håber det gode humør kommer frem så jeres børn kan blive afleveret uden at mærke at moar ikke er glad 

Anmeld

15. december 2010

Krisørensen

puha hvad jeg er mest nervøs for???? Det hele.... Ej, nok ikke helt. Men jeg synes bare det er så stor en omvæltning. Jeg har så ikke noget job, når min barsel er slut midt i februar, så jeg har masser af til at få kørt ham ordentlig ind. Plus han ikke får så lange dage. Men bare det med at det ikke er mig eller min mand der er der hvis der sker noget. Måske er jeg bare en kyllingemor. Men jeg kan godt følge dig i det med maden, bortset fra min søn næsten er alt ædende... Men så håber jeg bare de giver ham nok at spise. Han spiser nemlig rigtig meget og meget ofte....

Puha jeg synes det er svært at vænne sig til tanken - men vi har også først lige fået det af vide for 1 time siden....

Anmeld

15. december 2010

Stine Raaholt

Har kørt to børn ind i vuggestue og begge gange gik det rigtig godt... det er skønt at opleve at de i tiden lige efter de er startet tager nogle kæmpe ryk, fordi de får en masse ny stimuli fra andre børn

tror det er vigtigt at man har en positiv indstilling, så barnet oplever at mor/far er tryg ved det og synes det er en god ide at barnet skal være der nu - hvis I er trygge, så oplever barnet også den nye forandring som noget rigtig dejligt og spændende...

god jul og god fornøjelse

mvh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.