Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er der 24 timer til konkurrencen slutter, så vær sød at trykke på dette link og giv os de sidste stemmer vi behøver:
http://mythos-beach.apollorejser.dk/rHx0S
Der kan stemmes en gang for hver computer du ejer, så har du flere så stem gerne fra dem alle, da hver en stemme tæller..
Mange knus Rikke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver:
Det er dejligt med sine trofaste stemme-piger
Livas mor skriver: Det er dejligt med sine trofaste stemme-piger
ja og godt med en tråd der minder en om det ellers glemmer man, og det kræver så lidt
AnjaM skriver: Så er der stemt.. Sidder på biblioteket - mon jeg skulle forsøge, at sende en stemme fra hver computer her..?? Anja
Så er der stemt.. Sidder på biblioteket - mon jeg skulle forsøge, at sende en stemme fra hver computer her..?? Anja
Det ville da være helt igennem fantastisk hvis det kunne lade sig gøre og du gider forsøge dig med det
Fortæl mig endelig om det lykkedes..
AnjaM skriver: Jeg venter lige lidt med det.. Til bibliotekarerne er gået til middag.. Ville nok se lidt suspekt ud, hvis jeg fes rundt fra den ene computer til den anden... Anja
Jeg venter lige lidt med det.. Til bibliotekarerne er gået til middag.. Ville nok se lidt suspekt ud, hvis jeg fes rundt fra den ene computer til den anden... Anja
Ha ha du er bare super sej.. Hepper på dig i frokostpausen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128