Så tag jer dog sammen.....................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Karo

For lidt over 1 måned siden fandt Martin og jeg et hus vi godt kan li. Vi bød derfor på huset, og så sket der bare inden ting Martin ringede til ejendomsmægleren for at høre hvad status var, men ejendomsmægleren kunne fortælle at det ikke havde lykkes dem at få kontakt med sælger 10 dage efter budet lykkes det endelig at få fat på sælger og de kom så med et modbud, på lidt mere end hvad vi havde budt. Vi accepterede og var vildt glade for nu skulle vi have hus..................................men, men, men.

Det er nu lidt over en uge siden vi underskrev købskontrakten og sælger har stadig ikke skrevet under Det er åbenbart et par der skal skilles og de er dødelige uvenner. Det er manden der bor i huset og han har i 1 1/2 år ikke betalt husleje. Konen vil gerne skrive under men skal først udfylde en masse papirer til banken da de ikke kan betale deres gæld ud. Hvis vi skal flytte skal Ida skrives op til vuggestue i en ny kommune og få at undgå at hun starter i en vuggestue og så skal flyttes så skal hun skrives op inden d. 1/1-2011 og dertil skal jeg bruge en underskrevet købskontragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

lion

Karo skriver:

For lidt over 1 måned siden fandt Martin og jeg et hus vi godt kan li. Vi bød derfor på huset, og så sket der bare inden ting Martin ringede til ejendomsmægleren for at høre hvad status var, men ejendomsmægleren kunne fortælle at det ikke havde lykkes dem at få kontakt med sælger 10 dage efter budet lykkes det endelig at få fat på sælger og de kom så med et modbud, på lidt mere end hvad vi havde budt. Vi accepterede og var vildt glade for nu skulle vi have hus..................................men, men, men.

Det er nu lidt over en uge siden vi underskrev købskontrakten og sælger har stadig ikke skrevet under Det er åbenbart et par der skal skilles og de er dødelige uvenner. Det er manden der bor i huset og han har i 1 1/2 år ikke betalt husleje. Konen vil gerne skrive under men skal først udfylde en masse papirer til banken da de ikke kan betale deres gæld ud. Hvis vi skal flytte skal Ida skrives op til vuggestue i en ny kommune og få at undgå at hun starter i en vuggestue og så skal flyttes så skal hun skrives op inden d. 1/1-2011 og dertil skal jeg bruge en underskrevet købskontragt

Hvor er det bare for meget at de ikke kan skrive under.

Det må da også være besværligt for dem.

Jeg håber de snart skriver under.

Anmeld

15. december 2010

oo

aaaaargh hvor irriterende!!!

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Det er sgu bare for meget.. De skal da bare se og skrive under på de papire! Hmm..

Håber det sker hurtigt..

Anmeld

15. december 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

SÅ KOM DOG IGANG MAND!!!

ej, det er da vildt tragis for dem... helt bestemt! men det nytter da ikke at trække i langdrag, principielt kunne i springe fra igen jo... ririkoen bliver større og større jo længere tid de trækker den

Anmeld

15. december 2010

Dictes mor

Ej men helt ærligt mand! Hvad sker der for dem, det er da dybt frustrerende! Så få dog fingeren ud, altså helt ærligt, det er da ikke til at gå at vente på, sådan noget, skal da bare ordnes hurtigt...!

Hvor skal I flytte hen?

Anmeld

15. december 2010

Karo

Ni-ko-li-ne skriver:

SÅ KOM DOG IGANG MAND!!!

ej, det er da vildt tragis for dem... helt bestemt! men det nytter da ikke at trække i langdrag, principielt kunne i springe fra igen jo... ririkoen bliver større og større jo længere tid de trækker den

Vi har meddelt ejendomsmægleren at hvis ikke der sker noget inden fredag så springer vi højstsansynligt fra Vi kan ikke blive ved med at gå og vente på ingenting.

Så nu har ejendomsmægleren ringet til banken og de siger at det enten er os eller tvangsauktion. ved en evt. tvangsauktion vil de få meget mindre for huste så jeg forstpr dem ikke.

Anmeld

15. december 2010

Karo

Dictes mor skriver:

Ej men helt ærligt mand! Hvad sker der for dem, det er da dybt frustrerende! Så få dog fingeren ud, altså helt ærligt, det er da ikke til at gå at vente på, sådan noget, skal da bare ordnes hurtigt...!

Hvor skal I flytte hen?

Hvis de skriver under flytter vi til Albertslund. Men nu må vi se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.