Kære alle forældre og kommende forældre! Jeg er ny her, og jeg glæder mig til deltage i debatten. Jeg bor i Hundige Nord, grænsen til Ishøj, men hører til Greve kommune. Jeg er i gang med at starte min egen børnepasningsordning i januar måned. Jeg er godkendt af Greve kommune, som også fører tilsyn med ordningen, men jeg kan modtage børn fra andre kommuner også. Jeg har indtil nu et dagplejebarn som starter i januar og et som kan starte i februar - marts. Derfor vil jeg gerne optage et barn til! Dog barnet som starter i januar skal kun være hos mig indtil han får en vuggestueplads, derfor optager jeg evt. et barn til. Prisen er 2050 kr incl. bleer, det vil sige du sparer 700 kr i forhold til en dagpleje plads i Greve og 1200 kr i forhold til en vuggestueplads. Det er mange penge om året!
Jeg har mulighed for at tage til Rytmik - gymnastik og legestue hver uge. Læs mere på min hjemmeside www.ishojgreveprivatdapleje.dk min hjemmeside er stadig under ombygning men der er allerede mange nyttige informationer. Med Venlig Hilsen : Iman Orsolya Larsen
Anmeld