Min veninde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg savner inderligt min veinde..... Vi kan ikke snakke sammen mere, der er sket for mange ting i vores liv, og vi kommer nok heller ikke til det nogensinde igen.. Det sører mig dybt det hele, og jeg ville simpelthen ønske hun var lige her ved min side..!

Jeg ville intet med det her, havde bare brug for og fortælle det til nogen. Om ikke andet bare som ano..

God dag til jer alle, og god december..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Shibby

Den oplevelse er ikke rar,jeg har selv lige haft den! Men folk forandre sig,vokser fra hinanden. Enten skal du gøre hende opmærksom på det istedet for her på baby.dk, eller også må du sørge over tabet og satse på en ny og skøn veninde som du kan udvikle dig med

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Den oplevelse er ikke rar,jeg har selv lige haft den! Men folk forandre sig,vokser fra hinanden. Enten skal du gøre hende opmærksom på det istedet for her på baby.dk, eller også må du sørge over tabet og satse på en ny og skøn veninde som du kan udvikle dig med

Ja jeg må vælge. Vi havde bare kendt hinanden i så mange år..

Anmeld

15. december 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Jeg savner inderligt min veinde..... Vi kan ikke snakke sammen mere, der er sket for mange ting i vores liv, og vi kommer nok heller ikke til det nogensinde igen.. Det sører mig dybt det hele, og jeg ville simpelthen ønske hun var lige her ved min side..!

Jeg ville intet med det her, havde bare brug for og fortælle det til nogen. Om ikke andet bare som ano..

Hvad er grunden til at i ikke kan snakke sammen?

Anmeld

15. december 2010

MissGeoh

Anonym skriver:

Kender det godt. Jeg har også en veninde.. Eller.. Eks veninde.. Jeg savner hende bare SÅ meget, men der er sket for meget til at vi kan komme til at snakke sammen igen..

Øv, sidder helt og bliver trist nu.

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Ungermann skriver:

Hvad er grunden til at i ikke kan snakke sammen?

Det er ikke noget jeg vil komme ind på.. Det er privat..

Anmeld

15. december 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Det er ikke noget jeg vil komme ind på.. Det er privat..

Helt okay...

Men det går jo altid begge veje, når man ikke kan snakke sammen.

Håber du finder en ny god veninde som kan være der for dig.

Anmeld

15. december 2010

Shibby

Har du fortalt hende hvordan du har det? Hvis i har kendt hinanden i mange år vil det være ærgeligt

Anmeld

15. december 2010

Anonym trådstarter

Shibby skriver:

Har du fortalt hende hvordan du har det? Hvis i har kendt hinanden i mange år vil det være ærgeligt

Nej det har jeg ikke, men jeg tror hun har det på samme måde. Ja det er hammer ærgeligt. vi stolede så meget på hinanden, men nu er vi begge såret, og så slikker vi sår.. Med tiden håber jeg vi igen får kontakten..

Anmeld

15. december 2010

Shibby

Håber i får kontakt igen. Lyder til i havde et godt venskab 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.