Nældefeber i snart 5 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.288 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. september 2008

sbs78

Hej Tøser

Vi står den den situation at Freja nu har haft nældefeber i snart 5 uger. Vi har været ved lægen med hende og efterfølgende fået noget medicin til hende ( Aerius 0,5mg/ml) hun får 2,5 ml 1gang om dagen. Medicinen slår det kun lidt ned. Vi har snakket med lægen igen, hvor vi fik afvide at hun skulle havde det i 4 ugen, for det var kronisk, og før kunne man ikke, sende hende til hudlæge. Vi har nu fået en henvisning til hudlæge, men kan først få en tid den 28 November. Da jeg snakket med dem nede ved hudlægen i dag, fik jeg bare afvide at de ikke kunne/ville gøre noget før den 28 Nov. Men i min verden skal en 1årig pige, da ikke gå med udslæt i 3 mdr. Jeg ved godt, at finde årsagen til, hvad det er hun ikke kan tåle, er lille men!!!!!
Vi har prøvet er skifte bleer + servietter, og vaskemiddel + skyldemiddel (til neutral) men dette hjalp ikke. Jeg venter på at vores læge kommer tilbage fra ferie, så jeg kan snakke med ham igen. For jeg synes ikke det kan passe, at der skal gå så lang tid, før hun kommer i en anden behandling el. finder ud af hvad det er hun ikke kan tåle.

Jeg ved ikke om i måske har et eller andet godt råd.

Knus Sidsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja nu er det ikke så nemt når hun kun er 1 år, men da jeg havde mine udbrud, gav lægen mig en meget lang liste over div madvarer. Jeg skulle stoppe med at spise dem alle og så begynde fra en ende. Jeg skulle spise 1 nyt produkt hver 3. dag indtil jeg fandt synden.

Jeg kan desværre ikke huske hvad der stod på den (enormt lange) liste udover: banan, cacao, tomat, spegepølse, ælbler og pærer. Men det er da en start.

Skriv ned hvad hun får at spise, det kan være at der dukker noget op du kan se driller hende.

Jeg kan ikke tåle noget som helst med rød farvestof. Enten får jeg nældefeber eller også store røde bumseligende knopper på mine arme OG F*** DE KLØR!!!!!! :) Nu er jeg voksen, så jeg tager bare en allergipille, men det kan i jo ikke :(

God bedring til hende

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.