Hej Tøser
Vi står den den situation at Freja nu har haft nældefeber i snart 5 uger. Vi har været ved lægen med hende og efterfølgende fået noget medicin til hende ( Aerius 0,5mg/ml) hun får 2,5 ml 1gang om dagen. Medicinen slår det kun lidt ned. Vi har snakket med lægen igen, hvor vi fik afvide at hun skulle havde det i 4 ugen, for det var kronisk, og før kunne man ikke, sende hende til hudlæge. Vi har nu fået en henvisning til hudlæge, men kan først få en tid den 28 November. Da jeg snakket med dem nede ved hudlægen i dag, fik jeg bare afvide at de ikke kunne/ville gøre noget før den 28 Nov. Men i min verden skal en 1årig pige, da ikke gå med udslæt i 3 mdr. Jeg ved godt, at finde årsagen til, hvad det er hun ikke kan tåle, er lille men!!!!!
Vi har prøvet er skifte bleer + servietter, og vaskemiddel + skyldemiddel (til neutral) men dette hjalp ikke. Jeg venter på at vores læge kommer tilbage fra ferie, så jeg kan snakke med ham igen. For jeg synes ikke det kan passe, at der skal gå så lang tid, før hun kommer i en anden behandling el. finder ud af hvad det er hun ikke kan tåle.
Jeg ved ikke om i måske har et eller andet godt råd.
Knus Sidsel
Anmeld