inspireret af Risen :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. december 2010

MarieMor

jeg har længe vidst jeg ville ha' malet et eller andet på Adams værelse , bare ikke hvad .. så efter at have set det fine træ hun havde malet på børneværelset fik jeg mig endelig taget sammen til selv at gå igang , træet blev dog noget anderledes ..

gav 200 hundrede kr for maling ( og har MEGET tilbage så hvis nogle er interreseret kan det købes til halv pris )

men her er hvad det blev til , er egentlig temmelig stolt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

MortilTheodor

Rigtig fint!

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

Det er sejt Gid jeg måtte male Felix værelse for min kæreste - men det må jeg ikke..snøøøft
Hvis det bare blev halvt så sejt som det du har malet, så kan jeg ærlig talt ikk se hvad problemet skulle være
Må vise ham det

Anmeld

15. december 2010

MarieMor

jannebjerre skriver:

Det er sejt Gid jeg måtte male Felix værelse for min kæreste - men det må jeg ikke..snøøøft
Hvis det bare blev halvt så sejt som det du har malet, så kan jeg ærlig talt ikk se hvad problemet skulle være
Må vise ham det

taak

det er bare at få ham overtalt , synes det har gjort SÅ meget på hans værelse , det er blevet meget mere hyggeligt

Anmeld

15. december 2010

jannebjerre

MarieMor skriver:

taak

det er bare at få ham overtalt , synes det har gjort SÅ meget på hans værelse , det er blevet meget mere hyggeligt

Ja jeg må gøre mit yderste - sys Felix værelse virker så koldt og sterilt uden nogen farve på væggene...

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

ejj hvor flot  - har dubare tegnet i fri hånd eller?

Anmeld

15. december 2010

MarieMor

jannebjerre skriver:

Ja jeg må gøre mit yderste - sys Felix værelse virker så koldt og sterilt uden nogen farve på væggene...

sådan var adams værelse også før , og det her var super nemt at male

Anmeld

15. december 2010

MarieMor

Babyklar skriver:

ejj hvor flot  - har dubare tegnet i fri hånd eller?

altså fandt dette billede på nettet som jeg brugte til at kigge lidt efter ,, ellers så ja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

Sakris

MarieMor skriver:

jeg har længe vidst jeg ville ha' malet et eller andet på Adams værelse , bare ikke hvad .. så efter at have set det fine træ hun havde malet på børneværelset fik jeg mig endelig taget sammen til selv at gå igang , træet blev dog noget anderledes ..

gav 200 hundrede kr for maling ( og har MEGET tilbage så hvis nogle er interreseret kan det købes til halv pris )

men her er hvad det blev til , er egentlig temmelig stolt

Hvor er det bare super fint

Anmeld

15. december 2010

MarieMor

tak piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.