En tur til lægevagten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2010

TbCp

Liva blev ringet hjem fra børnehave kl. 13.30 igår. Hun havde gået og hængt hele dagen og grædt en del.
Da hun kom hjem var hun bare så skidt igen og faldt i søvn på sofaen og sov 1 par timer.
Jeg tog igen hendes temperatur for det kunne bare ikke passe at hun ikke havde feber når hun var så skidt... men nej, ingen feber.
Til sidst blev vi så bekymrede at vi tog på lægevagten.
Heldigvis kom vi ind til en god en som havde tid.
Han tjekkede hende i hoved og r*v menalt var normalt, men han kunne jo godt se at hun bare hang og høre at vi var bekymrede, så han foerslog at se det an et døgn og så tage til egen læge som kan tage blodprøver osv....

Her til morgen er hun så bare frisk, ligesom hun har været mandag og tirsdag morgen også...

Så nu er jeg lidt spændt på om hun bliver sløj i løbet af dagen igen.

Kan simpelthen ikke forstå hvad der er med hende?!? Hvorfor bliver hun så skidt i løbet af dagen....

Hun bliver hjemme hos mig idag så jeg kan se hvordan det udvikler sig.... og så vil jeg få Carsten til at ringe til lægen senere og høre hvad de siger. Det er jo bare svært når hun nu farer rundt og leger og så først i eftermiddag, når egen læge er lukket, bliver skidt tilpas. Så har jeg en tendens til lige at trække den lidt og se om det mon ikke er overstået nu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Årgh,bette pus da,god bedring med hende.Åh,det er bare så frustrerende når der er noget galt,og man ikke ved hvad!

Anmeld

15. december 2010

anna-jonas

Tina...........!!! Se så at komme til egen læge med hende, og få taget nogle blodprøver.

Knus og bekymrede kram fra Mette

Anmeld

15. december 2010

Bondepigen

anna-jonas skriver:

Tina...........!!! Se så at komme til egen læge med hende, og få taget nogle blodprøver.

Knus og bekymrede kram fra Mette

Enig!

Anmeld

15. december 2010

Bondepigen

Og god bedring! Det er jo ikke alle sygdomme der giver feber, er det?

Anmeld

15. december 2010

lion

Det lyder da ikke godt.

Jeg håber at jeres egen læge kan hjælpe og så hurtigt

Anmeld

15. december 2010

oo

nåååårh Liva! hun ser bare såååå sløj ud der mellem Carstens arme

jeg synes altså også du skal afsted med hende til egen læge selvom hun er i hopla nu, for hvis det er som du siger, at hun først blir sløj henad eftermiddagen så når du jo aldrig til lægen med hende mens hun er slap!

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Hun er FRISK idag! Har spist rigtig meget og drukket samt fyldt bleer!

jeg tror vores dejlige glade pige er tilbage igen, så det var fint nok som vagtlægen sagde lige at give det et døgns tid...

Jeg holder skarpt øje med om hun får det værre, men indtil nu går det bare godt.... og nu spiser hun endnu engang

Anmeld

15. december 2010

JustAnotherName

Godt hun har det godt idag.

Idag er Bianca til gengæld kommet tidligt hjem. Hun græd og græd, og klagede over ondt i maven ovre i børnehaven .... og havde 38 feber.

Da hun kom hjem fyldte hun en ordentlig ble (selvom hun jo ikke bruger dem mere.....men undtagelsesvis kun til at "lave stort" i).

Og så har der ellers ikke været noget at mærke på hende.
Kenneth tog temp. som sagde 37,7. Og hun har spist godt.

Så jeg tror ikke at det har noget på sig alligevel ....håber det ikke da
For pædagogerne fortalte at et andet barn netop også har været sendt hjem med ondt i maven og kastede meget op.

ØV, HVOR ER SYGDOM BARE NOGET FORBANDET KEDELIGT NOGET!
Så jeg håber at Bianca alligevel går fri, og at Liva er ved at være HELT ovre sit skrænteri.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.