Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så sidder jeg så her til en meget fredelig morgen, alle mine tre fantasstiske unger vælger at sove endnu valdemar er begyndt at sove fra 22 til 7 - 7.30. hvilket resulterer i at mine babser ligner pamela's i dette øjeblik. og de gør NAS!!!! Ikke at jeg ikke gerne ville have en anelse større patter meeeeennnn de behøver ikke gøre ondt
tøserne sover også så dem vil jeg også snart vække og gøre klar til børnehave. mødregruppen kommer her idag så vi kan desværre ikke holde fri
menuen til mødregruppen står idag på æbleskiver, kaffe, the, hjemmebagte småkager, dadler og clementiner ren julehygge.
ville egentlig ikke noget med mit indlæg andet end lidt mund diarre her tidligt på morgenen nu vil jeg suse i bad inden Valde drengen skal have mad. Rigtig god dag til jer tøser.
Vedhæfter lige et par billeder af lillemanden og et par af tøserne da vi fik juletræ i søndags
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt med nogle sove længe unger :)
Sådan er det også her... Men det er desværre gået ud over min mælkeproduktion :( Så jeg må supplere op med 2 flasker mme hver dag fordi Vera ikke har taget ordenligt på Hun vejer kun 5.5 kg og er 61 cm....
Hvad er Valde oppe på nu?
Her kommer mødregruppen i morgen hvis de da kan leve med Viktor er hjemme.... Aner bare ikke hvad jeg skal servere i nu.... Og syntes heller ikke rigtig jeg kan komme ud og handle :S
Køb en brystpumpe og pump ud så det tager det værste af trykket og frys så mælken ned til senere brug, fx hvis han skal passes eller der skal i grøden...
Det kan jeg godt huske med Cassandra, nej hvor kunne det gøre ondt, når hun sov længe.
Nu skal jeg være heldig hvis jeg får lov til at sove til kl. 9 om morgen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128