Hej, er nu i 29+5 og har helt vildt mange søvnproblemer... Jeg kan ikke ligge ned ret længe af gangen før jeg får ondt i ryggen eller maven...
og har nu haft problemer med at sove en hel nat, i snart en uge... nu er kl. 02;35 og jeg har igen opgivet at sove...
Kæresten sover... hunden sover... baby i maven sover...
men jeg kan ikke...
Har prøvet ALT... Pude mellem benene, og op af ryggen så det støtter godt... men får stadigvæk ondt... og strukket ud, samt været aktiv, og kan stadigvæk ikke sove og får stadigvæk ondt... 
Sover på sofaen nu, kun pga. at jeg hele tiden vækker kæresten, han vil dog helst have jeg tager sengen, og at han sover på sofaen... men det synes jeg er en dårlig idé, da jeg alligevel plejer at sove lige godt begge steder (har en god sovesofa) og at jeg jo alligevel ikke vil kunne sove, lige meget om jeg sover i sengen eller på sofaen... 
Ved ikke lige hvor jeg vil hen med dette indlæg... men er vist bare ved at være RIGTIG desperat efter at få sovet... 
(Er ikke til at holde ud at være sammen med en hel dag, når jeg ikke har sovet ordenligt, eller slet ikke... )
Anmeld