Ingen søvn/muligvis tænder .. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

810 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

mybaby-girl

Hej tøser,

de sidste to- tre aftener har min søn ikk rigtig ville sove første aften, vågnede han kl. 16:30 ude fra barnevognen og var vågen endtil kl. 00:30 ca ... Anden nat omkring samme tid, og han falder i søvn når han ligger på mig ... Den første aften pressede han meget og vi har haft døjet med hård mave, men tror det er ved at komme lidt på plads (håber jeg) i dag er han da kommet af med aff. tre gange over hele dagen og det ser normalt ud ..Skal lige siges at han har fået allomin syrnet mme endtil for nogle dage siden, men nu prøver vi Beauvais syrnet (har fået af vide at det skulle være godt og måske bedre end allomin syrnet), og efter et par dage med det, sys vi at det er blevet bedre med at han kommer af med aff uden at blive helt rød i hovedet

I dag har han været vågen siden kl. 13:30 ca i dag og han har max sovet 5-10min et par gange, ellers er han vågen og han ser ikk ud til at ville sove ...

Så tøser, hva kan jeg gøre for at kunne få ham til at sove ?????? Håber I vil komme med nogle gode råd og mange tak for i kiggede med og evt svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

mybaby-girl

Slet ingen ??? ..

Anmeld

15. december 2010

mybaby-girl

Op ----

Anmeld

17. december 2010

mybaby-girl

Ikke én ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.