Hva gir I jeres mænd til jul?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

Nattøs

Min skat får en ny halskæde fra mig og hans søn.

Og fra mig får han en biograf pakke Han vild svær at købe gave til, for han ønsker sig ikke så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

puttecolle

af vores piger får han en zippo lighter som han har ønsket sig og af mig  får han et spil til sin xbox som han først regner med at få i januar men eller har han fået to par nye jeans og en kortholder.

Anmeld

14. december 2010

MIWULA

Min kæreste har ønsket sig en iphone 4 og det får han.

Anmeld

14. december 2010

Miamaja

Ihhh jeg har netop kobt min mands gave idag Det er en Ralph Lauren Polo pung i rigtig laekker brun kalvelaeder. Den var liiidt dyr men jeg er sikker paa han vil blive glad for den saa det er det vaerd.

Og fra guldklumpen en pose af den fineste gourmet kaffe fra Costa rica (min mand eeelsker costa rica og deres kaffe;0

Anmeld

14. december 2010

Benjamins'mor

Jeg giver min kæreste et maleri jeg har lavet specielt til ham.

Anmeld

15. december 2010

TbCp

Indtil videre er der købt et Hugo Boss bælte, et headset og 3 bøger, men skal ud og finde lidt mere...

Anmeld

15. december 2010

lollandpigen

Carina1984 skriver:

Jeg er SÅ lost så trænger til gode idéer

Min kæreste er helt vild med bonderøven, så han skal have en bonderøv hue..... Vi har begge lige fået nye telefoner så har aftalt det bare er en lille gave vi køber. Fra børnene har jeg købt en nøglering  hvor der er billed af børnene i.....

Anmeld

15. december 2010

Valle81

Ingenting:0)

Vi giver ikke hinanden gaver:0)

Anmeld

15. december 2010

PernilleB

Jeg giver min kæreste en dyne med ekstra længde, og en ny hovedepude... og en morgenkåbe, for den han har i grøn er bare så ækel  lol

Anmeld

15. december 2010

MarieMor

har købt et par Bjørn Borg hjemmesko til ham .. har han ønsket sig , men synes nu det er ldt kedeligt tilgengæld har jeg købt VIP billetter til Aarhus classic race til hans fødselsdag så håber det opvejer den anden gave lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.