Hund og baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. december 2010

MIWULA

Ja går og tænker meget på hvordan det vil blive når nu den lille kommer til verden og vi har vores lille mops som er en meget stille og rolig hund men dog gøer af mange ting hele tiden bla. når det ringer på døren, hunde og underlige lyde i fjernsynet og udenfor. Vil ens lille baby venne sig til det eller hva skal man gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Pige2009

MIWULA skriver:

Ja går og tænker meget på hvordan det vil blive når nu den lille kommer til verden og vi har vores lille mops som er en meget stille og rolig hund men dog gøer af mange ting hele tiden bla. når det ringer på døren, hunde og underlige lyde i fjernsynet og udenfor. Vil ens lille baby venne sig til det eller hva skal man gøre??

Den er vel ikke stille og rolig, hvis den gør hele tiden

Jeg ville stille baby ned på gulvet, så snart I kommer hjem fra hospitalet, for så kan hunden snuse lidt til bebs og bebs kan få fornemmelsen af hundens duft og tilstedeværelse. Babyen vil helt sikkert vænne sig til hunden - bare I tager det stille og roligt. Lad hunden være i nærheden af baby

Anmeld

14. december 2010

Loa

MIWULA skriver:

Det lyder som vores Hannibal Mops 3 1/2 år.... Gøer af dyr i tv'et, hvis det ringer på døren, vi får gæster, hvis han ser nogle gå forbi uden for osv.

Når vores datter har sovet i sin vugge i stuen i løbet af dagen er hun blevet vækket når vores hund har gøet af et eller andet, så kan i putte jeres barn et sted hvor han/hun bliver mindst muligt generet i løbet af dagen......

Men når hun ikke sover, bliver hun faktisk ikke forskrækket når han gøer, så noget har hun da helt sikkert vænnet sig til....

Anmeld

14. december 2010

Isabella_mor

MIWULA skriver:

det venner den lille sig til. jeg har også en mops og jeg er ikke spor bekymret  

Anmeld

14. december 2010

MIWULA

Loa skriver:

Det lyder som vores Hannibal Mops 3 1/2 år.... Gøer af dyr i tv'et, hvis det ringer på døren, vi får gæster, hvis han ser nogle gå forbi uden for osv.

Når vores datter har sovet i sin vugge i stuen i løbet af dagen er hun blevet vækket når vores hund har gøet af et eller andet, så kan i putte jeres barn et sted hvor han/hun bliver mindst muligt generet i løbet af dagen......

Men når hun ikke sover, bliver hun faktisk ikke forskrækket når han gøer, så noget har hun da helt sikkert vænnet sig til....

Det er nemlig lige det jeg tænker der ville ske når den lille sover. håber vores baby venner sig til det.

Anmeld

14. december 2010

MIWULA

isabellamor skriver:

det venner den lille sig til. jeg har også en mops og jeg er ikke spor bekymret  

Puha så er der da lidt håb.

Anmeld

14. december 2010

MIWULA

Baagøe skriver:

Den er vel ikke stille og rolig, hvis den gør hele tiden

Jeg ville stille baby ned på gulvet, så snart I kommer hjem fra hospitalet, for så kan hunden snuse lidt til bebs og bebs kan få fornemmelsen af hundens duft og tilstedeværelse. Babyen vil helt sikkert vænne sig til hunden - bare I tager det stille og roligt. Lad hunden være i nærheden af baby

Ja det ville jeg gøre og tage en stofble med hjem inden vi kommer hjem med babyen.

Anmeld

14. december 2010

Miamaja

Vi havde vores aldste hund i 5 aar alene inden vi fik barn, og han kan ikke fordrage boern! Saa vi var nervose, men Nemo tolerere ham fint og er glad ved ham, saadan lidt paa afstand. kommer og hilser og giver kys men gaar han i sin kurv betyder det 'lad mig vaere i fred!' og det respektere vores son.

Det har bare vaeret normalen at han lod nemo vaere i fred fra han var spad til nu 3 aar og det fungerer fint. Men de er aldrig alene sammen.

Anmeld

15. december 2010

Pige2009

MIWULA skriver:

Ja det ville jeg gøre og tage en stofble med hjem inden vi kommer hjem med babyen.

God idé. Det er jo blot hvad man selv gør det til Håber de bliver glade for hinanden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.