er der nogen der har en paraplyklapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anitta J

som de vil låne ud til mig? min egen klapogn er punkteret, og jeg skal til århus imorgenformiddag. jeg kan desværre ik nå at få min til cykelhandleren. jeg bor i vejle og kommer hjem igen samme dag.. så sidder der en i vejle eller århus c som har en ville jeg blive glad., kan evt købe den hvis det er til billige penge. knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

A.

øv bor desværre i kolding ellers kun du låne vores

Anmeld

14. december 2010

millesofie

A. skriver:

du kunne få min men jeg er desværre bosat på sjælland

håber du finder en løsning

Anmeld

14. december 2010

Anitta J

A. skriver:

øv bøv. der kommer jge desværre ik lige forbi. men ellers tak

Anmeld

14. december 2010

Kløver

har desværre ingen klapvogn endu, og bor helt i fredericia, men jeg håber du finder på noget, eller nogen har en du kan låne, om ikke andet opper jeg lige dit indlæg en tur

Anmeld

14. december 2010

Anitta J

Maja84 skriver:

har desværre ingen klapvogn endu, og bor helt i fredericia, men jeg håber du finder på noget, eller nogen har en du kan låne, om ikke andet opper jeg lige dit indlæg en tur

tusinde tak for hjælpen
godt nok er min datter super god til at gå langt, meen en hel dag i århus bliver alligevel for meget for os begge

Anmeld

14. december 2010

Silvermist

camian skriver:

som de vil låne ud til mig? min egen klapogn er punkteret, og jeg skal til århus imorgenformiddag. jeg kan desværre ik nå at få min til cykelhandleren. jeg bor i vejle og kommer hjem igen samme dag.. så sidder der en i vejle eller århus c som har en ville jeg blive glad., kan evt købe den hvis det er til billige penge. knus

Jeg bor i Århus. Du må da gerne låne mine pigers paraplyklapvogn, hvis du har lyst.

Anmeld

14. december 2010

Kløver

camian skriver:

tusinde tak for hjælpen
godt nok er min datter super god til at gå langt, meen en hel dag i århus bliver alligevel for meget for os begge

ja kan jeg da godt forstå, man kan jo også hurtigt få gået en del km

Jeg håber i får en dejlig tur

Anmeld

14. december 2010

Anitta J

Silvermist skriver:

Jeg bor i Århus. Du må da gerne låne mine pigers paraplyklapvogn, hvis du har lyst.

det vil jeg rigtig gerne hvor bor du henne af? nu det noget tid siden jeg har været i århus, så kan nok ik så nemt finde rundt

Anmeld

14. december 2010

Silvermist

camian skriver:

det vil jeg rigtig gerne hvor bor du henne af? nu det noget tid siden jeg har været i århus, så kan nok ik så nemt finde rundt

Hvis du sender mig dit telefonnummer via PB så kan jeg ringe til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.