Ny regering stopper betaling for barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Mullefisen2011

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

oo

åh bertel, bertel

det lyder jo godt, men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke tror en dyt på alle SF og S's valgløfter

Anmeld

15. december 2010

Viktoria86

En rigtig god debat!! Og meget relevant.

Jeg må sige at jeg også er en smule skeptisk - men det er da i længden et ufornuftigt sted at spare! Den samfundsgruppe der rammes vil ikke kun forblive barnløse - vi ender jo med en gruppe af samfundsborgere hvis trivsel falder gevaldigt og dermed kommer i risikogruppen for mange almindelige folkesygdomme. Det vil da ikke være en økonomisk gevinst særlig længe. Og jeg vil hellere end gerne selv betale min behandling -  men det får dybtrækkende konsekvenser for mange andre (alle?) valg jeg foretager i min hverdag.

Jeg følger spændt udviklingen i alle disse valg-løfter!

Anmeld

15. december 2010

Snefnug1984

A'men det er jo også et "helt ude i skoven" forslag det regeringen har gang i...

GLÆDER mig til der kommer en ny regringen, på MANGE områder..

Anmeld

15. december 2010

DK

Tjuhl skriver:

åh bertel, bertel

det lyder jo godt, men jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke tror en dyt på alle SF og S's valgløfter

Enig. Både i at det er er tosset sted at spare/det kunne gøres måske med en mindre brugebetaling a la 1500 kr. per gang. Det ville da hjælpe lidt, uden at afskære nogen fra at få behandling!

Plus jeg tror heller ikke en DYT på valgløfter! For det er jo det det er! Rent valg-fiskeri!

Anmeld

15. december 2010

otlitrom

DK skriver:

Enig. Både i at det er er tosset sted at spare/det kunne gøres måske med en mindre brugebetaling a la 1500 kr. per gang. Det ville da hjælpe lidt, uden at afskære nogen fra at få behandling!

Plus jeg tror heller ikke en DYT på valgløfter! For det er jo det det er! Rent valg-fiskeri!

Ja, stemme-fiskeri er der masser af.. Og om den var SF eller Radikale, så tror jeg måske ikke så meget på det.. Der er bare masser af valgløfter derude, og det bliver ikke mindre af at vi er tæt på valgår..

Alt i alt en god idé.. Men jeg tror ikke rigtig på det!

Anmeld

15. december 2010

Mullefisen2011

Tror heller ikke selv vildt meget på det.. men ja man kan da håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.