Håropsætning i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2010

Manakauapo

Er der overhovedet ikke andre, der kender til en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2010

twinny

Kageteenageren skriver:

Hejsa

Jeg står og skal til galla den 8. januar, og tænkte på om der måske var en herinde, der kender et okay billigt sted at få sat hår? Jeg har googlet lidt, og syntes kun jeg har fundet alternativer til omkring 800 kr 

Eller er der måske en herinde, der sætter hår på folk til diverse anledninger?

Og jeg kender ikke rigtig til noget i KBH. Jeg bor på Fyn, så det er jo ikke helt det samme!

Knus Tine

Goldlock.dk.... Opsætning er de sætter håret for dig (en flot gallafrisure), ikke hvor de sætter hår på..... Det skal være påsætning eller extension...

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Baby-støv skriver:

Goldlock.dk.... Opsætning er de sætter håret for dig (en flot gallafrisure), ikke hvor de sætter hår på..... Det skal være påsætning eller extension...

Du er simpelthen en engel! Tak skal du have!

Anmeld

22. december 2010

Sujan

Hvad med på frisørskolen

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Sujan skriver:

Hvad med på frisørskolen

Hvor ligger den henne?

Anmeld

22. december 2010

twinny

Ellers ligger der en del på istedgade.. sådan nogle afrobutikker... Det er kunstigt hår og de påsyr håret... Jeg har fået lavet det 7-8 gange derinde.. Jeg har været meget tilfreds med mit resultat....  Det kan holde op til et år... 3 baner koster 1500-1600....

Anmeld

22. december 2010

twinny

Kageteenageren skriver:

Du er simpelthen en engel! Tak skal du have!

Det var så lidt...

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Baby-støv skriver:

Ellers ligger der en del på istedgade.. sådan nogle afrobutikker... Det er kunstigt hår og de påsyr håret... Jeg har fået lavet det 7-8 gange derinde.. Jeg har været meget tilfreds med mit resultat....  Det kan holde op til et år... 3 baner koster 1500-1600....

Nu er det ikke rigtig påsætning jeg skal have, men nærmere en opsætning til galla  Men det lyder da til noget jeg skal gemme til en anden god gang

Anmeld

22. december 2010

twinny

Kageteenageren skriver:

Nu er det ikke rigtig påsætning jeg skal have, men nærmere en opsætning til galla  Men det lyder da til noget jeg skal gemme til en anden god gang

Okay.. Misforståelse fra min side...  ville jeg nok også sige frisørskolen....  Der er det ihvertfald billigt...

Anmeld

22. december 2010

Manakauapo

Baby-støv skriver:

Okay.. Misforståelse fra min side...  ville jeg nok også sige frisørskolen....  Der er det ihvertfald billigt...

Ja okay. Hvor ligger de forskellige frisørskoler henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.