Hvor det bare kører, havde printet et par scanningsbilleder ud af den lille, som jeg ville laminere og bruge som bogmærker, og alt går da også fint, lige indtil, jeg kan se, den sluger folie med billeder i, som jeg vendte helt rigtigt, men der kommer ingenting ud på den anden side
undrer mig da jeg kan se der bliver mindre og mindre folie, og til sidst er hele folien med billeder, inde i lamineringsmaskinen 
Tænker nå, måske jeg kan skubbe dte ud med et stykke papir, men næh nej samme resultat, papir ind, men kommer ikke frem på den anden side, og den sluger hele papiret, men spytter intet ud til gengæld, grådige satan 
Så begynder det efter kort tid også at ryge, og jeg skynder mig at slukke for maskinen i frygt for der skal gå ild i lortet 
Nu sidder jeg så med lamineringsmaskine, som meget fint har pakket sin rulle ind i papir og folie + billeder, og kan ikke få det ud, tænker lidt om rullen tror dne er en julegave det af princip ikke må udpakkes før den 24 
havd hulen gør jeg, man kan jo ikke bare lige skulle sådan en ad, og synes det er yderst mærkeligt, at den pludsleig vælger, på grådigste vis at sluge det hele, uden at dele noget som helst 
Nå ja, og skal nu finde noget andet, og sikkert knap så spændende til bogmærke