hvad sker der lige for det :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Kløver

Hvor det bare kører, havde printet et par scanningsbilleder ud af den lille, som jeg ville laminere og bruge som bogmærker, og alt går da også fint, lige indtil, jeg kan se, den sluger folie med billeder i, som jeg vendte helt rigtigt, men der kommer ingenting ud på den anden side

undrer mig da jeg kan se der bliver mindre og mindre folie, og til sidst er hele folien med billeder, inde i lamineringsmaskinen

Tænker nå, måske jeg kan skubbe dte ud med et stykke papir, men næh nej samme resultat, papir ind, men kommer ikke frem på den anden side, og den sluger hele papiret, men spytter intet ud til gengæld, grådige satan

Så begynder det efter kort tid også at ryge, og jeg skynder mig at slukke for maskinen i frygt for der skal gå ild i lortet

Nu sidder jeg så med lamineringsmaskine, som meget fint har pakket sin rulle ind i papir og folie + billeder, og kan ikke få det ud, tænker lidt om rullen tror dne er en julegave det af princip ikke må udpakkes før den 24

havd hulen gør jeg, man kan jo ikke bare lige skulle sådan en ad, og synes det er yderst mærkeligt, at den pludsleig vælger, på grådigste vis at sluge det hele, uden at dele noget som helst

Nå ja, og skal nu finde noget andet, og sikkert knap så spændende til bogmærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Dinna88

Jeg ved virkelig ikke hvad du skal gøre, men jeg grinte for mig selv over dit "grådige satan " hahaha.

Anmeld

14. december 2010

Louise mortil4

kan du ikke skære det af rullen også printe nogle nye billeder og prøve igen??

Anmeld

14. december 2010

Moar'en

haha hvor er det godt skrevet

Håber den en dag giver dig papir og billed tilbage

Anmeld

14. december 2010

A.

bum bum bum det eneste jeg ved at man kan ikke laminere scannings billeder de plejer ellers altid sige når man har været til scanning men hvorfor aner det ikke..men kun ikke lade være grine over den at maskine tro at det er en julegave

Anmeld

14. december 2010

Laulund87

Man kan ikke laminere skanningsbilleder, hvorfor ved jeg ikke. Jeg fik at vide at jeg skulle kopiere dem og så laminere

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Louise mortil4 skriver:

kan du ikke skære det af rullen også printe nogle nye billeder og prøve igen??

Jeg har skilt maskinen ad, og den har så besluttet sig for total meltdown, fik papir og det meste af folien ud, men meget af det var smeltet fast inde i maskinen

overvejer om den bare var kamicatze, eller om den bare havde opgivet helt, her ved juletid

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Moar'en skriver:

haha hvor er det godt skrevet

Håber den en dag giver dig papir og billed tilbage

hehe desværre, skilte den ad, og den er vist fortabt

Anmeld

14. december 2010

Kløver

A. skriver:

bum bum bum det eneste jeg ved at man kan ikke laminere scannings billeder de plejer ellers altid sige når man har været til scanning men hvorfor aner det ikke..men kun ikke lade være grine over den at maskine tro at det er en julegave

heldigvis var det kun udprintede kopier, man må ikke laminere, da papiret bare bliver helt sort, jeg har prøvet med mit første scanningsbillede da jeg var i 5-6 uge, og vidste det ikke, så ja det blev helt sort

Anmeld

14. december 2010

Kløver

Laulund87 skriver:

Man kan ikke laminere skanningsbilleder, hvorfor ved jeg ikke. Jeg fik at vide at jeg skulle kopiere dem og så laminere

ja de bliver helt sorte, og det her var også kopier, heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.