Har nogle af jer hørt om Mary har født....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Tina2

tvillingerne???

En jeg har på Facebook skriver at en af hendes venner har skrevet det????? Kan intet finde på nettet og sidder lige og kigger News men intet nyt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

tinasmor

Læste EB eller var det BT på nettet før, og der stod bare at hun kunne riskerer at føde før jul. det er det enste der var omkring det.

Anmeld

14. december 2010

Jetjen

Tina2 skriver:

tvillingerne???

En jeg har på Facebook skriver at en af hendes venner har skrevet det????? Kan intet finde på nettet og sidder lige og kigger News men intet nyt.....

Har jeg ikke hørt og tror altså nok du ville kunne finde det, hvis det var sket

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

Har intet hørt... Hvornår har hun termin?

Anmeld

14. december 2010

Mette.

MoarJ skriver:

Har intet hørt... Hvornår har hun termin?

først engang i januar, men ved ikke præcis hvornår.. 

Anmeld

14. december 2010

Munder

Enten er det en and, eller insiderviden.

Har lige tjekket kongehusets hjemmeside, der ligger ingen pressemeddelse om det, og det er vel der det vil stå først?

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Uhh spændende, må indrømme jeg er lidt skabs-royal, og følger med! glæder mig også helt vildt til der skal være bryllup i det engelske kongehus Skriv endelig hvis nogen af jer hører hun har født. Måske hun bliver sat igang før tid, nu det er tvillinger. Og har også hørt at de i kongehuset altid officielt siger at terminen er sat til nogle uger senere end den rent faktisk er, så kan sagtens være at hun har termin nu her... ihhh spændende!!

Anmeld

14. december 2010

PernilleB

hehe... man kan aldrig vide med de roiale.. de holde sådanne ting meget for sig selv... men jeg skal på rigshospitalet i morgen så jeg skal nok komme hjem med slader hvis der er sket noget...

Anmeld

14. december 2010

A.

spændende

Anmeld

14. december 2010

Tina2

Ja det må da næsten være en and siden vi ikke har hørt noget endnu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.