endelig-update og billed spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. december 2010

3xM

følelsen af at være GLAAAAAD ...

har råhygget med banditterne idag.

fået køleskab så jeg har mad OPBEVARET nu yes

har ikke tænkt meget på K og når tankerne falder derhen er klumpen i maven mindsket, hmm har lidt forargelse for ham. men det skal nok gå væk.

Maden idag var stumpens valg : bulgur salat, med laks hollandaise, ærter ovn bagte kartofler mmmm det var guf. og jeg havde tid til godnat historie...puhhh kan ikke mindes jeg har haft det længe

og mit hjem blir bare lækkert og afslappende og oser af loooove. hvor er jeg bare glad

Milas Kian er snart 4 mdr. han vender sig ikke endnu rigtig 2 gange og det var garnteret tilfældigt

men han er et pludre hoved er han  ( hmm hvem har han dog det efter)

og så afventer jeg jo nu at komme for retten m stumpen hans far har søgt bopæl nu

nåmen billeder værsgo:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

BinaMor

følelsen af at være GLAAAAAD ...

har råhygget med banditterne idag.

fået køleskab så jeg har mad OPBEVARET nu yes

har ikke tænkt meget på K og når tankerne falder derhen er klumpen i maven mindsket, hmm har lidt forargelse for ham. men det skal nok gå væk.

Maden idag var stumpens valg : bulgur salat, med laks hollandaise, ærter ovn bagte kartofler mmmm det var guf. og jeg havde tid til godnat historie...puhhh kan ikke mindes jeg har haft det længe

og mit hjem blir bare lækkert og afslappende og oser af loooove. hvor er jeg bare glad

Milas Kian er snart 4 mdr. han vender sig ikke endnu rigtig 2 gange og det var garnteret tilfældigt

men han er et pludre hoved er han  ( hmm hvem har han dog det efter)

og så afventer jeg jo nu at komme for retten m stumpen hans far har søgt bopæl nu

nåmen billeder værsgo:

dejlige billleder og tillykke med glæden

og min er også snart 4 mån og vender sig hellere ikke endnu. skiiidt pyt. det kommer når det kommer

Anmeld

15. december 2010

HelleBelle

skønne billeder og totalt hyggeligt bette hus, ønsker dig et godt år 2011!!! Ved ikke hvad du har haft af problenmer men håber for dig det hele går godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.