Har altså en fantastisk kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Vingummien

Har det jo ikke lige så godt. Imorges fik min krop nok, og jeg stod med hovedet i tønden og kastede op pga smerterne. Og kan knap nok bruge min en arm idag

Men Emil vågnede jo, som de små jo gør om morgen Og kunne knap nok røre mig, så Thomas gav Emil tøj på og afleverede ham i vuggestuen og tror Emil var lidt stolt, for han gik bare med, og sagde hej hej mor 4 gange Dejlige knægt.

Dejligt lige at han vill aflevere ham, selvom han først skulle op sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

JustAnotherName

Sådan en hjælp kan bare være helt uundværlig, når man virkelig har det elendigt. Puuh, hvor har jeg nogle gange følt mig helt til rotterne, og alligevel måtte slææææbe mig op og igang for pigernes skyld.
Men herhjemme er vi jo da i det mindste (for det meste) TO til at deles om tingene og hjælpes ad, så det går jo sjældent så slemt, som hvis man er alene-forældre. DÉT må vitterligt være hårdt engang imellem, hvis man ikke lige har nogen der kan hjælpe én og tage lidt over, når man selv er helt fladmast og ødelagt..... Men selvom vi er 2 forældre i vores hjem, så har jeg oplevet et par gange (når Kenneth har været på døgn-arbejde), at være ene om alle ting, selvom jeg har følt mig helt balderet - næsten grædefærdig!

Jeg håber at du snart kan få det godt i ryggen igen. Det er jo et farligt sted at komme til skade, da den skal bære hele alting, hele resten af ens liv! Så god bedring! Og godt at din kæreste var så sød og hjælpsom. Og at det også passede Emil helt fint

Anmeld

14. december 2010

Vingummien

JustAnotherName skriver:

Sådan en hjælp kan bare være helt uundværlig, når man virkelig har det elendigt. Puuh, hvor har jeg nogle gange følt mig helt til rotterne, og alligevel måtte slææææbe mig op og igang for pigernes skyld.
Men herhjemme er vi jo da i det mindste (for det meste) TO til at deles om tingene og hjælpes ad, så det går jo sjældent så slemt, som hvis man er alene-forældre. DÉT må vitterligt være hårdt engang imellem, hvis man ikke lige har nogen der kan hjælpe én og tage lidt over, når man selv er helt fladmast og ødelagt..... Men selvom vi er 2 forældre i vores hjem, så har jeg oplevet et par gange (når Kenneth har været på døgn-arbejde), at være ene om alle ting, selvom jeg har følt mig helt balderet - næsten grædefærdig!

Jeg håber at du snart kan få det godt i ryggen igen. Det er jo et farligt sted at komme til skade, da den skal bære hele alting, hele resten af ens liv! Så god bedring! Og godt at din kæreste var så sød og hjælpsom. Og at det også passede Emil helt fint

Ja der er nogle ting man ikke bare lige kan. Men alt det man oplever med Emil opvejr det dobbelt

Anmeld

14. december 2010

lion

Hvor dejligt at han ville det nu hvor du havde det dårligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.