Har jeg grund til bekymring??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej tøser.. vil lige høre jeres mening om følgende:

Sagen er den, at min dejlige søn på 4 ikke spiser ret meget, i forhold til hvad han ellers plejer at "fortære" i løbet af dagen..

Han plejer at spise rigtig meget, og store måltider synes jeg..  Og her den seneste uge, er det ligesom om at han nærmest "ingenting" spist.. Dagligt nok kun 2 hele måltider i alt..

Han er også meget stædig omkring det, fx hvis han tager 2 bidder af en bolle, så siger han at han er mæt.. og nægter at spise mere..

Synes i  der er grund til bekymring?

Knus Christina aka. en lille hønemor måske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Frk. Himmelblå

Christina skriver:

Hej tøser.. vil lige høre jeres mening om følgende:

Sagen er den, at min dejlige søn på 4 ikke spiser ret meget, i forhold til hvad han ellers plejer at "fortære" i løbet af dagen..

Han plejer at spise rigtig meget, og store måltider synes jeg..  Og her den seneste uge, er det ligesom om at han nærmest "ingenting" spist.. Dagligt nok kun 2 hele måltider i alt..

Han er også meget stædig omkring det, fx hvis han tager 2 bidder af en bolle, så siger han at han er mæt.. og nægter at spise mere..

Synes i  der er grund til bekymring?

Knus Christina aka. en lille hønemor måske 

Halløj

Jeg tror bestemt, at to hele måltider i løbet af en dag er OK. Mon ikke det går over igen? Børn har det med at svinge meget i forhold til appetit. og han spiser jo trods alt noget, og hvis han så ovenikøbet godt vil drikke, så tror jeg ikke, der er grund til bekymring. Overhovedet.

Men du kan da evt. tage den op med lægen. Men jeg ville måske først lige give det en uges tid til...

Anmeld

14. december 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej..

Jo også det samme som dig jeg egentlig tænker.. Og har drikker som han nu plejer.. Og ja han får jeg noget ned alligevel, men rart nok alligevel at høre andres mening  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.