Tusind tusind tak!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

ooo

Velbekomme Michella. Du har fortjent det, for det er så trist det du lige har været igennem.

Du får lige et og en  herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

oo

godt du blev glad!! og undskyld mit dårlige rim

Anmeld

14. december 2010

lion

michella80 skriver:

Man skulle tro I havde mærket mit tungsind de sidste to dage!!!! Jeg har tænkt så meget på min faster og jeg savner hende helt forfærdeligt. Det er så trist hun er væk og lige nu hvor det snart er jul.

Da jeg kommer hjem i dag ligger der en pakke til mig og indeni er den smukkeste røde stjerne til at hænge i vinduet. Da jeg læser kortet er det fra en masse dejlige kvinder fra Navlestrengen!!! Jeg græd så meget da jeg læste kortet at det var svært at læse det færdigt!!! Hvor var det smukt skrevet og hvor var det en smuk tanke!!!! Jeg kunne næsten ikke læse det højt for Casper for jeg var så rørt og jeg græd så meget. Det varmer SÅ meget mere end I kan forestille jer!!! Hvor er det sødt af jer at tænke på os i denne svære tid!!!! Sender jer de STØRSTE knus!!! I er SÅ dejlige!!!!! TAK piger!!!!

Det er svært at miste og man bliver meget tungsindet nogen gange.

Så det var så lidt med gaven, hvis det kan gøre din dag bedre og dig lidt gladere, er det, det hele værd.

Anmeld

14. december 2010

anna-jonas

That's what friends are for..................

Anmeld

14. december 2010

Skouboe

15. december 2010

Ranarupta

Dejligt, at det varmer, når tingene er lidt for svære!

Anmeld

15. december 2010

sarahb

et var så lidt søde michella... det var dejligt det varmede i den svære tid...

Anmeld

18. december 2010

Barbamama

Hvor er I dejlige altså!!!! Tak for alle de søde ord. Og Trine det betød ingenting at det ikke HELT rimede. Dine ord var utrolig smukke og de ramte mig lige i hjertet. Jeg kunne slet ikke læse det fordi jeg græd sådan. Hvor er det utroligt at være del af det sammenhold der er herinde. Og hvor er det skønt at vide der er nogen der vil en det godt og passer på en når man har det svært!!!! Det betyder SÅ meget!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.