nissepige tøj søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. december 2010

6800

Er der nogle der har noget nissepige tøj liggende i str 62 (evt 68) som de vil sælge...det eneste sted jeg kan finde det i pige udgave er i kvickly, og de har ikke mindre en str 74 tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Low

6800 skriver:

Er der nogle der har noget nissepige tøj liggende i str 62 (evt 68) som de vil sælge...det eneste sted jeg kan finde det i pige udgave er i kvickly, og de har ikke mindre en str 74 tilbage

Jeg var i Superbrugsen og de havde både dreng og pige sæt til 100 kr. Jeg mener at de havde helt ned til 56 men hæng mig ikke op på det. Nu ved jeg ikke om Superbrugsen i nærheden af dig også har det, men det er værd at undersøge . Det var et par bukser, trøje og nissehue

Anmeld

14. december 2010

Lunae

6800 skriver:

Jeg har ikke et decideret nissesæt, men har en rød velourkjole, hvis det var noget!

Anmeld

14. december 2010

Plysbjørnen

Skal prøve at kigge i kælderen lige lidt senere, kan ikke helt huske hvad størrelse det er jeg har liggende.

Anmeld

14. december 2010

6800

Lunae skriver:

Jeg har ikke et decideret nissesæt, men har en rød velourkjole, hvis det var noget!

Har du evt et billede

Anmeld

14. december 2010

6800

BBK skriver:

Skal prøve at kigge i kælderen lige lidt senere, kan ikke helt huske hvad størrelse det er jeg har liggende.

Må du meget gerne

Anmeld

14. december 2010

Lunae

6800 skriver:

Har du evt et billede

kan du modtage mms, for så kan du sende mig en pb med dit nr og så sender jeg et billede af kjolen! har det nemlig kun på mobilen

Anmeld

15. december 2010

6800

15. december 2010

Plysbjørnen

6800 skriver:

op

Hejsa.

Kjolen er str. 62-68 med tilhørende nissehue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2010

6800

BBK skriver:

Hejsa.

Kjolen er str. 62-68 med tilhørende nissehue

Ihh hvor er den fin....hvad havde du tænkt i pris`??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.