Hvad kan man få af hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Anonym trådstarter

God aften piger 

Jeg ville hører om i ved, om der er mulighed for hjælp økonomisk under gravidetet og efter? Hvis jeg er på kontanthjælp og kærsten under uddannelse. Han får ca 7000 udbetalt. Hvad er det man får på kontanthjælp fra 12 uge efter skat? under 25 år.

Håber i har en god aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Momster89

efter 12. graviditets uge er det omkring 9000 kr. som forsøger er det lige knap 13000 kr.

Anmeld

14. december 2010

monzemussen

de 9000 og 13000 er før skat. får som forsørger nu, får tæt på 10.000 udbetalt om måneden

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

monzemussen skriver:

de 9000 og 13000 er før skat. får som forsørger nu, får tæt på 10.000 udbetalt om måneden

Det kan godt være jeg spørger rigtig dumt nu

Men hvad mener i med forsørger? er det hvis man er alene med barnet?

Anmeld

14. december 2010

monzemussen

nej, hvis nu din mand også var på kontanthjælp ville i begge kunne få det. de 10.000 kr  får man så snart man har et barn at forsørge. så den takst kan du først få når du har født, hvad får du i kontanthjælp nu? du behøver ikke at svare hvis du ikke vil.

Anmeld

14. december 2010

Koen.

Anonym skriver:

Det kan godt være jeg spørger rigtig dumt nu

Men hvad mener i med forsørger? er det hvis man er alene med barnet?

Forsørger er når i får et barn, så skal i jo forsørge det, altså tage jer det med mad, kærlighed og matrielle ting

Anmeld

14. december 2010

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

Forsørger er når i får et barn, så skal i jo forsørge det, altså tage jer det med mad, kærlighed og matrielle ting

Ja ja, det forstår jeg godt  Det var ikke sådan ment.

Det var mere det med at der bliver skrevet at man får 9000 efter skat, men som forsørger er det 10.000. Det var det jeg ikke forstod

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.