Der er fyldt med store, gode, varme hjerter herinde på NS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

JustAnotherName

Alle vegne     
Fyldt med dejlige, betænksomme og kærlige mennesker herinde.

Og det er så rørende at opleve.

Idag kom turen til mig - Jeg modtog HELT UVENTET en STOR PAKKE!
- Ja en hel papkasse FULD af tøj, sko og jakker, mv.

CHATARINA og tvillinge-prinsesserne, 1000 tak skal I have.
Hvor er det gavmildt og storsindet, og af gode hjerter, sådan at forære os så meget flot tøj mm. Tusind, tusind tak!

Jeg var simpelthen så rørt, da jeg stod der, og hev det ene fantastiske, efter det andet, op af kassen  -  Og at det bare sådan var sendt til mig, helt uden jeg anede noget om det. Jeg blev simpelthen så overvældet og glad, at jeg var ved at tude, mens jeg forklarede Kenneth om, at der simpelthen ikke findes noget nogle andre steder, som kan samlignes med NS.

1000 tak Chatarina. Du er fandme dejlig. Og vi er MEGET taknemmelige for alle de fine ting, og vil få stor glæde af det alt sammen, det er helt sikkert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Det lyder super dejligt. Skønt med mennesker der tænker på en.

Anmeld

14. december 2010

mama09

JustAnotherName skriver:

Alle vegne     

Hvor er det gavmildt og storsindet, og af gode hjerter, sådan at forære os så meget flot tøj mm. Tusind, tusind tak!

Jeg var simpelthen så rørt, da jeg stod der, og hev det ene fantastiske, efter det andet, op af kassen  -  Og at det bare sådan var sendt til mig, helt uden jeg anede noget om det. Jeg blev simpelthen så overvældet og glad, at jeg var ved at tude, mens jeg forklarede Kenneth om, at der simpelthen ikke findes noget nogle andre steder, som kan samlignes med NS.

1000 tak Chatarina. Du er fandme dejlig. Og vi er MEGET taknemmelige for alle de fine ting, og vil få stor glæde af det alt sammen, det er helt sikkert!

hvor lækkert

Anmeld

14. december 2010

Jules

Der er rigtig mange gavmilde betænktsomme kvinder herinde 

Og det er helt fantastisk at vi sådan tænker på hinanden....

Anmeld

14. december 2010

lion

Jep vil kun giver dig 1 mill. gange ret og mere til.

Jeg er så glad for jeg den gang fandt ns og jer.

Hvor er det bare sødt af hende.

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

Ja hvor er vi bare heldige vi har hinanden!!!!

Anmeld

14. december 2010

oo

åh hvor er det fantastisk! jeg fik også den dejligste pakke fra Chatarina da jeg var gravid

og så tænker jeg på alle de julehjælp tråde ude i ordet er frit - herinde er der bare hjerterum selv i en stresset og stram juletid, det er SÅ rørende!!

Anmeld

14. december 2010

otlitrom

Hvor fint gjort. Der er gaver på kryds og tværs herinde, det er så skønt at være en del af!

Jeg ved der er en pakke på vej fra Chatarina hertil. Hun skulle af med alt st ventetøj, og jeg måtte få det, hvis blot jeg betalte porto! Så dejlig en tanke Og jeg GLÆDER mig til at pakke ud

NS er bare det bedste. Og I hjalp ponpon-babyen på vej!

Anmeld

14. december 2010

Ida.

14. december 2010

ChatH

JustAnotherName skriver:

Alle vegne     

Lige en lille hilsen her også

Er super glad for i kunne bruge det- vi havde det bare liggende jo og tænkte i nok kunne bruge det og så var julen jo en god tid til overraskelser

er også super glad for at være en del af NS det er fantastisk at kende sådanne mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.