Kender I det, når man gør et godt kup...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Aves..

det har jeg lige gjort og hvor er det alt for skønt..

Jeg kommer et sted med de borgere jeg arbejder med, der havde jeg et par gange set nogle fede stole....eller jeg syntes de var fede, tror ikek andre synes det.

Jeg spurgte sidst om jeg ikke nok måtte købe en eller to af dem til min stue og jeg fik det svar at jeg kunen få dem og hvor mange jeg ville have.

I dag henter jeg så 12!!!!!! af de fedeste stole, de skulle bare have en kage for dem og intet andet...nu skal jeg så lige have solgt mine kedelige nye stole...

Men her er den, skal lige males hvide og nogle i sorte....og jeg fandt så ud af da jeg kom hjem, at det var Børge Mogensen der havde designet dem, så har jeg da øje for kvalitet.

Sidst jeg gjorde et godt kup, var en juno seng til 100kr.

Fortæl om jeres kup...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Sasja77

Føj altså de er da alt for fede!!! Nøj hvor er du heldig! JEG VIL OSSE HA!! Har længe ledt efter lige præcis sådanne stole til vores spisebord!

Tillykke med dem

Mit kup lige præcis idag er børnerelateret: 

2 stk Reimatec flyverdragter = 600 dask stykket syns det er ok at spare 400 pr styk.

Anmeld

14. december 2010

steph0804

Top fede stole... lige min stil. Tillykke med det gode kup.

Anmeld

14. december 2010

Aves..

Sasja77 skriver:

Føj altså de er da alt for fede!!! Nøj hvor er du heldig! JEG VIL OSSE HA!! Har længe ledt efter lige præcis sådanne stole til vores spisebord!

Tillykke med dem

Mit kup lige præcis idag er børnerelateret: 

2 stk Reimatec flyverdragter = 600 dask stykket syns det er ok at spare 400 pr styk.

Tak.. ja, jeg synes altså også bare de er virkelig fede....øv, du må ud og lure på alle de gamle offentlige institutioner, der står vidst en del af sådan nogle.

Jeg er lige blevet tilbudt et Piet Hein super elipse bord, men det passer vidst ikke så godt til de stole..

Krydser for du finder nogle og at du er lige så heldig med prisen..

Anmeld

14. december 2010

Aves..

steph0804 skriver:

Top fede stole... lige min stil. Tillykke med det gode kup.

Tak..jeg kunne bare heller ikke stå for dem... nu skal jeg bare have malet 8 hvide, to sorte og en guld( til mit soveværelse... )

Var vidst lige min julegave i år..

Anmeld

14. december 2010

steph0804

Jildes skriver:

Tak..jeg kunne bare heller ikke stå for dem... nu skal jeg bare have malet 8 hvide, to sorte og en guld( til mit soveværelse... )

Du må love at smide billeder op af det færdige resultat, så vi ander kan misunde lidt... Jeg må også ud at lede for de stole er perfekte til min stue, hehe. Mon dog jeg er lige så heldig som du.

Anmeld

14. december 2010

Aves..

steph0804 skriver:

Du må love at smide billeder op af det færdige resultat, så vi ander kan misunde lidt... Jeg må også ud at lede for de stole er perfekte til min stue, hehe. Mon dog jeg er lige så heldig som du.

Det lover jeg dig at jeg gør....talte lige med min far om at man måske skulle få en autolakerer til at male dem, mon ikke det bliver pænest.

Ja, du må på jagt, der er jo steder hvor de bare står og ligner gamle slidte stole..jeg anede jo ikke at det var Børge Mogensen og det betyder egentlig ikke noget, synes bare de er så smukke...

Anmeld

14. december 2010

frk Jensen

Jildes skriver:

fede stole...

En god ide er at sprøjtemale dem... det giver lige det der finish og gør dem rigtig flotte.. bare pas på med at lave hængere også kaldet "gardiner" hvor der er kommet for meget maling på og det løber ned over hinanden..
start for oven og så lige så stille ned af... slib dem lige først, så det kan tage ved..

(nøøøøj jeg har taget skade af at min eks var autolaker )

knus

Anmeld

14. december 2010

steph0804

Jildes skriver:

Det lover jeg dig at jeg gør....talte lige med min far om at man måske skulle få en autolakerer til at male dem, mon ikke det bliver pænest.

Ja, du må på jagt, der er jo steder hvor de bare står og ligner gamle slidte stole..jeg anede jo ikke at det var Børge Mogensen og det betyder egentlig ikke noget, synes bare de er så smukke...

Vi har fået nogle gamle stole lakeret sådan med et rigtig godt resultat så det kan du sagtens gøre.
Jep, jeg må bare på jagt og have øjnene åbne

Anmeld

14. december 2010

Aves..

Ungermann skriver:

fede stole...

En god ide er at sprøjtemale dem... det giver lige det der finish og gør dem rigtig flotte.. bare pas på med at lave hængere også kaldet "gardiner" hvor der er kommet for meget maling på og det løber ned over hinanden..
start for oven og så lige så stille ned af... slib dem lige først, så det kan tage ved..

(nøøøøj jeg har taget skade af at min eks var autolaker )

knus

Overvejer om det skal være en autolakerer der skal gøre det...ellers er min far maler, så han kan heldigvis klare den sag..

Ja, jeg synes også bare de er super fede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.