Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu prøver jeg igen .. slet ingen der er interesseret i hende her? hun søger stadig et nyt hjem hvor hun kan være inde/ude. Og den mulighed har hun ikke hos mig, og derfor må af med hende .. håber virkelig der er en aller anden derude der vil købe patricia for kan ikke byde hende dette hjem længere .. ! tak for kigget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er du fra og er hun sterilliseret?
Er hun vant til børn?? Og hvad skal i have for hende....
har 1 kat i forvejen og bor på en nedlagt landejendom hvor der er masser af plads...
lollandpigen skriver: Er hun vant til børn?? Og hvad skal i have for hende.... har 1 kat i forvejen og bor på en nedlagt landejendom hvor der er masser af plads...
Ihh lyder til I er et suveraent hjem for Patricia
Håber du finder et dejligt hjem til hende
den-lykkeligste skriver:
Bor desværre i Odense. Og her ville hun kun kunne blive inde kat.
Har tilgengæld 3 børn der vil elske hende.
super dejlig kat. er desværre dybt allergisk, men ville lige hjælpe med at oppe den
den-lykkeligste skriver: nu prøver jeg igen .. slet ingen der er interesseret i hende her? hun søger stadig et nyt hjem hvor hun kan være inde/ude. Og den mulighed har hun ikke hos mig, og derfor må af med hende .. håber virkelig der er en aller anden derude der vil købe patricia for kan ikke byde hende dette hjem længere .. ! tak for kigget
Hun er godt nok lækker
Hvor bor i henne?
Er hun steriliseret?
Hvad race er det?
Heidi
Granice skriver: Hun er godt nok lækker Hvor bor i henne? Er hun steriliseret? Hvad race er det? Heidi
Hejja, hun er meget lækker ..
nej hun er ikke steriliseret og hun er en blanding af norsk skovkat / maine coon
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128