Trusseindlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

AnneBJ

Før jeg blev gravid brugte jeg aldrig trusseindlæg dagligt, af og til i forbindelse med menstrutation.
Men under graviditeten har jeg så meget udflåd at jeg synes det er nødvendigt at bruge dagligt. Jeg har bare læst, at det ikke skulle være særlig sundt for miljøet dernede - men altså, jeg kan jo ikke skifte trusser 6 gange om dagen, slet ikke hvis jeg ikke er hjemme..

Hvad siger I - kan man godt bruge det dagligt i løbet af graviditeten, uden der "sker" noget? Udflåen er fuldstændig klar og lugter ikke, og jeg tilstræber stadig dage uden indlæg, hvis jeg fx ved jeg bare skal være hjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

oo

jeg gjorde det og bruger stadig bind (jeg synes trusseindlæg er ubehagelige) fordi jeg føler mig "utæt" eller "våd". Jeg havde svamp een gang da jeg var lidt mere end halvvejs og det blev fixet med en stikpilledimmer, så altså....her kunne det godt gå at bruge det dagligt uden miljøet røg (jeg har brugt bind dagligt i cirka 5 måneder nu...

Anmeld

14. december 2010

sandratobias

AnneBJ skriver:

Før jeg blev gravid brugte jeg aldrig trusseindlæg dagligt, af og til i forbindelse med menstrutation.
Men under graviditeten har jeg så meget udflåd at jeg synes det er nødvendigt at bruge dagligt. Jeg har bare læst, at det ikke skulle være særlig sundt for miljøet dernede - men altså, jeg kan jo ikke skifte trusser 6 gange om dagen, slet ikke hvis jeg ikke er hjemme..

Hvad siger I - kan man godt bruge det dagligt i løbet af graviditeten, uden der "sker" noget? Udflåen er fuldstændig klar og lugter ikke, og jeg tilstræber stadig dage uden indlæg, hvis jeg fx ved jeg bare skal være hjemme...

Jeg har altid brugt trussindlæg... Eller i hvert fald siden jeg var 15 år gammel.. Bar du sørger for at skifte jævnligt...

Jeg gør det at jeg sover uden trusser om natten, så der kan komme luft til..

Anmeld

14. december 2010

AnneBJ

Super, tak for svar begge to! Lader til jeg bare kan fortsætte med god samvittighed. Det er jo ikke super sjovt at gå rundt og føle sig våd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.