Billede af mig efter jeg har været ved frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Carina1977

Ja sådan her ser jeg altså ud efter jeg har været ved frisør  Jeg hader at tage billeder af mig selv, så ikke ligefrem det bedste billede hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

FamilenStorm

Nu ved jeg ikke hvordan du så ud før :-) men du ser rigtig fin ud :-) er altid lækkert med en tur til frisøren :-)

Anmeld

14. december 2010

B&J

Carina1977 skriver:

Ja sådan her ser jeg altså ud efter jeg har været ved frisør  Jeg hader at tage billeder af mig selv, så ikke ligefrem det bedste billede hehe

Ej hvor passer det bare så godt til dig hold op hvor ser du godt ud

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Heidibh skriver:

Nu ved jeg ikke hvordan du så ud før :-) men du ser rigtig fin ud :-) er altid lækkert med en tur til frisøren :-)

Jeg havde slasket sjusket hår. Jeg plejer altid at få det farvet, og man kunne tydeligt se, hvor længe siden det var jeg havde været ved frisør  Farven var også begyndt at blive helt svag efterhånden. Synes sådan en tur ved frisøren er skøøønt

Anmeld

14. december 2010

Dinna88

Carina1977 skriver:

Ej hvor fint
Jeg må godt nok sige at efter jeg har set det billede, så synes jeg ikke dit profilbillede lever op til hvor fin en kvinde du er! 

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

B&J skriver:

Ej hvor passer det bare så godt til dig hold op hvor ser du godt ud

Bliver helt flov nu  men tak

Jeg er også blevet ret glad ved den frisure, og har beholdt den de sidste 3½ år. Tror jeg holder mig til den de næste mange år

Anmeld

14. december 2010

Sofia

Hvor ser du godt ud

Anmeld

14. december 2010

Pia.

Wiiiiuviiit - ser rigtig godt ud

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Dinna88 skriver:

Ej hvor fint
Jeg må godt nok sige at efter jeg har set det billede, så synes jeg ikke dit profilbillede lever op til hvor fin en kvinde du er! 

Hehe det billede blev også taget en aften, hvor jeg var viiiildt træt, og virkelig kæmpede for at holde mig vågen  

Måske man skulle skifte billedet ud.

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Taaaak  Hvor er i søde allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.