mathinus spiser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2008

Pia.

hvor er han sød. . . og dygtig allerede... jeg syntes det er tidligt han får mos, men han må jo være klar. Virker i hvert fald som om han kan lide det.

tak for kikket.

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2008

Randi

Min datter er 3 ½ mdr nu, havde sp igår og spurgte om jeg måtte begynde at give mos/vælling nu, da lillepigen ikke helt tager på i det tempo hun skal, hun havde et grimt knæk på kurverne for 2 uger siden, hvor sp mente at hun ikke fik nok at spise, vi har så prøvet at give modermælkserstatning de sidste par uger, men lillepigen vil ikke have flasken......... Sidder jeg med hende på skødet mens jeg spiser, er hun mega nysgerrig............. Men sp siger nej til både vælling og mos.... Skal lige siges at lillepigen har taget fint på de sidste to uger, men tror alligevel at hun har brug for lidt ekstra, som også ville hjælpe hende til at sove bedre/tidligere om aftenen......... Kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg skal gøre som jeg egentlig selv har lyst til, give lillepigen vælling allerede nu, eller lige vente et par uger mere............?? :S

Anmeld

2. september 2008

Monique

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

Stumpen skriver:

Små mængder er jo også fint og nogen børn er bare hurtigere klar end andre ;)
(H) Anja -den nysgerrige

hehe ja han spiser kun lidt da jeg tør ikke give mere

hvor er han sød...:D

Jeg skal snakke med min sp, på torsdag om jeg skal til og give marcus mos, og han er fra 7/6-08.

så det er meget normalt at de begynder at få lidt mos som 3mdr.:D:D

min sp siger at de som regel starter på mos når de er 4 mdr.
Vi er lige startet med og give vores den lille mos og har også kun set de der glas med forskelligt mos i til 4 mdr :D

Anmeld

2. september 2008

A.

Monique skriver:

ungmor2008 skriver:

agnieszka skriver:

Stumpen skriver:

Små mængder er jo også fint og nogen børn er bare hurtigere klar end andre ;)
(H) Anja -den nysgerrige

hehe ja han spiser kun lidt da jeg tør ikke give mere

hvor er han sød...:D

Jeg skal snakke med min sp, på torsdag om jeg skal til og give marcus mos, og han er fra 7/6-08.

så det er meget normalt at de begynder at få lidt mos som 3mdr.:D:D

min sp siger at de som regel starter på mos når de er 4 mdr.
Vi er lige startet med og give vores den lille mos og har også kun set de der glas med forskelligt mos i til 4 mdr :D

ja han spiser også den mos på glas fra 4mdr..og han klarer det fint

Anmeld

2. september 2008

A.

Randi skriver:

Min datter er 3 ½ mdr nu, havde sp igår og spurgte om jeg måtte begynde at give mos/vælling nu, da lillepigen ikke helt tager på i det tempo hun skal, hun havde et grimt knæk på kurverne for 2 uger siden, hvor sp mente at hun ikke fik nok at spise, vi har så prøvet at give modermælkserstatning de sidste par uger, men lillepigen vil ikke have flasken......... Sidder jeg med hende på skødet mens jeg spiser, er hun mega nysgerrig............. Men sp siger nej til både vælling og mos.... Skal lige siges at lillepigen har taget fint på de sidste to uger, men tror alligevel at hun har brug for lidt ekstra, som også ville hjælpe hende til at sove bedre/tidligere om aftenen......... Kan ikke rigtig beslutte mig for om jeg skal gøre som jeg egentlig selv har lyst til, give lillepigen vælling allerede nu, eller lige vente et par uger mere............?? :S

hmmm..det er ikke nemt men du kun måske prøve med lille flask vælling
bare 50ml og så kan du se hvordan hendes mave klare det..ja mathinus var også meget nysgerrig derfor fik vi grøn lys til give han noget andet..
du skal gøre det du synes er bedst for dit barn ikke hvad andre siger..i hvertfald mange fra min møddergruppe er startet på vælling men som sagt man bedstemmer selv..mathinus spiser ikke vælling da han sover igennem så han får den først når han begynder at vågne ikke før..men jeg tror ikke at hun ta´skade af lille ske med mos eller lidt vælling..

Anmeld

2. september 2008

A.

PiaR skriver:

hvor er han sød. . . og dygtig allerede... jeg syntes det er tidligt han får mos, men han må jo være klar. Virker i hvert fald som om han kan lide det.

tak for kikket.

Knus Pia

ja det er tidligt men han var mere end klar og han får jo også kun lidt..ja han kan godt li´det..

Anmeld

2. september 2008

twinboys

Thi hi hvor er han kær...

Ja de sp råder til 4 mdr. men nogle er klar før og andre senere... Bare pas på hans lille mave...:)

Skøn optagelse

Majbritt

Anmeld

2. september 2008

A.

twinboys skriver:

Thi hi hvor er han kær...

Ja de sp råder til 4 mdr. men nogle er klar før og andre senere... Bare pas på hans lille mave...:)

Skøn optagelse

Majbritt

takker ja jeg passer på hans mave han får også kun 2 lille ske ikke mere..han bliver bare sur fordi han vil ha´mere:)

Anmeld

2. september 2008

twinboys

Smiler:)

Anmeld

2. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Så nydelig han er!!!!:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.