Julepakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Carina1977

Jeg hjalp jo en veninde med at søge julehjælp, fordi hun virkelig var trængt her i december måned. Hun har lige haft ringet og fortalt mig at hun har fået tildelt en julepakke, som hun kan hente på næste tirsdag.

Det er ved Frelsens hær hun søgte, og jeg frygtede egentlig hun ikke fik det, når nu man hører om så mange der får afslag på det. Nu har jeg en glad og lettet veninde, der kan nyde resten af december måned uden at bekymre sig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Low

Carina1977 skriver:

Jeg hjalp jo en veninde med at søge julehjælp, fordi hun virkelig var trængt her i december måned. Hun har lige haft ringet og fortalt mig at hun har fået tildelt en julepakke, som hun kan hente på næste tirsdag.

Det er ved Frelsens hær hun søgte, og jeg frygtede egentlig hun ikke fik det, når nu man hører om så mange der får afslag på det. Nu har jeg en glad og lettet veninde, der kan nyde resten af december måned uden at bekymre sig  

Jeg ville have søgt det men da jeg hørte hvor mange der fik afslag, så tænkte jeg at der var mange flere end mig der havde mere brug for det end mig. Jeg har en familie som kan hjælpe

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt for hende.. 

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

Low skriver:

Jeg ville have søgt det men da jeg hørte hvor mange der fik afslag, så tænkte jeg at der var mange flere end mig der havde mere brug for det end mig. Jeg har en familie som kan hjælpe

Det synes jeg godt nok var flot af dig  det er ikke alle der tænker sådan.

Min veninde havde kun 1500 kr. at leve for i denne her måned  jeg havde bestemt mig for at hvis hun fik afslag, så ville jeg have trådt ind og hjulpet hende økonomisk. En god jul har alle fortjent at få....synes det er synd for dem, der har det rigtig hårdt i julen.

Anmeld

14. december 2010

Low

Carina1977 skriver:

Det synes jeg godt nok var flot af dig  det er ikke alle der tænker sådan.

Min veninde havde kun 1500 kr. at leve for i denne her måned  jeg havde bestemt mig for at hvis hun fik afslag, så ville jeg have trådt ind og hjulpet hende økonomisk. En god jul har alle fortjent at få....synes det er synd for dem, der har det rigtig hårdt i julen.

Det kan jeg godt forstå. Jeg gad godt kunne hjælpe alle men den kan man bare ikke 

Anmeld

14. december 2010

wamse

Godt for hende at hun fik det Jeg fik desværre ikke

Anmeld

14. december 2010

Carina1977

wamse skriver:

Godt for hende at hun fik det Jeg fik desværre ikke

Øv det er jeg ked af at høre   Jeg håber du får en god jul alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.