Igår og så idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

ChatH

TbCp skriver:

Igår synes jeg egentlig jeg havde det rigtig godt.... glad og frisk.
Men så fik jeg et tilbagefald da jeg tog i Rosengårdcentret for at købe julegaver..

Stod midt i centret og kunne bare slet ikke overskue det hele, så måtte vende om og tage hjem.

Det var altså lidt af en mavepuster når man nu lige synes det gik fremad, og det gjorde mig rigtig ked af det

Idag banker det på døren og udenfor står posten med en pakke til mig...
Og så er den fra jer søde kvinder!
Tak fordi i tænker på mig. Nej hvor det varmede og måtte da fælde et par tårer da jeg læste det søde kort.

Tak tak tak!

Hvor er det fantastisk at kende jer herinde!

TAK!

Her lige et par billeder af den fine gave jeg fik.

ÅHHH håber altså snart det vender for dig så du kan have det godt hver dag, men godt vores gave gik rent ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

oo

TbCp skriver:

Ja den er rigtig fin!!!!

Lige nu hænger den bare ud over en anden lille lampe, så vi skal lige have fundet det helt rigtige sted til den, men flot er den ihvertfald!

Og den er da ikke julet er den? Altså jeg ville jo gerne have den oppe året rundt, men Carsten spurgte om det ikke kun var til jul...

Måske du skal give Søren en af de der dimser der måler om der er strøm i før man roder med ledninger

nej jeg synes ikke den er julet!

Anmeld

14. december 2010

JustAnotherName

14. december 2010

mama09

TbCp skriver:

Men så fik jeg et tilbagefald da jeg tog i Rosengårdcentret for at købe julegaver..

Stod midt i centret og kunne bare slet ikke overskue det hele, så måtte vende om og tage hjem.

Det var altså lidt af en mavepuster når man nu lige synes det gik fremad, og det gjorde mig rigtig ked af det

Tak fordi i tænker på mig. Nej hvor det varmede og måtte da fælde et par tårer da jeg læste det søde kort.

Tak tak tak!

TAK!

Anmeld

14. december 2010

lion

TbCp skriver:

Tak tak tak!

TAK!

Hvor kedeligt at du ikke har det så godt som du håbede.

Jeg håber du snart får det godt igen.

Det var så lidt med gaven, du har fortjent den.

Det er nogle fede gaver Trine har fundet til dig. Synes den stjerne er så flot, jeg ville også sådan en flot stjerne oppe hele året

Anmeld

14. december 2010

Barbamama

Velbekomme!!! Den er bare flot mand!!!! Jeg håber også snart du er helt tilbage til dit eget jeg så du kan overskue det du gerne vil og se fremad og bare nyde tilværelsen. Knus til dig!

Anmeld

14. december 2010

anna-jonas

Because your worth it.....................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.