Sodastream

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2010

SaNiNa

Vi har næsten lige fået den og vi er så glade for den bruger den hverdag og flere gange om dagen.

Har dog stadig ikke fået prøvet deres egen smag, vi bruger bare almindelig saftevand.

Så Vi elsker den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Stumpen

Sparer man penge ved at bruge sådan en???

Anmeld

14. december 2010

mth1987

Kommer vel an på hvilke mærker man køber i forvejen en smag er der til 12 liter og en patron 60 liter mener jeg lige nu ka man få to smage for 99 kr.

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

Stumpen skriver:

Sparer man penge ved at bruge sådan en???

Egentlig ikke synes jeg... 

Hvis man skal have ekstrakterne til streameren, er det billigst i Tyskland, men vil alligevel vil det komme op på den danske pris, når man regner benzinen med i... 

De siger at det er sundere end det sodavand man køber i butikkerne - Det tvivler jeg på... 

Anmeld

14. december 2010

Mille83

mth1987 skriver:

Hej derude

nu så jeg lige sodastream maskine til halv pris og ville derfor høre om det er nogen af jer der kender til den om den er god og om det smager godt. Er nemlig lidt i tvivl om man sku prøve at købe den

Jeg har en, og er rigtig glad for den, dog køber jeg ikke det der til og putte i, men bruger bare alm saftevand, da jeg var gravid drak jeg spandevis af fun hindbærlight med brus

Anmeld

14. december 2010

patella

MoarJ skriver:

Egentlig ikke synes jeg... 

Hvis man skal have ekstrakterne til streameren, er det billigst i Tyskland, men vil alligevel vil det komme op på den danske pris, når man regner benzinen med i... 

De siger at det er sundere end det sodavand man køber i butikkerne - Det tvivler jeg på... 

Jo det er vidst sundere - der er noget mindre sukker i!

Anmeld

14. december 2010

Mira0911

patella skriver:

Jo det er vidst sundere - der er noget mindre sukker i!

Okey... Så er den vel god nok at det er sundere... 

Anmeld

14. december 2010

patella

MoarJ skriver:

Okey... Så er den vel god nok at det er sundere... 

Ja det har jeg i hvert fald hørt

Anmeld

14. december 2010

Corn

VI har og bruger den rigtig meget. Til hverdag får vi dansk vand til maden og i weekenden får vi smag i.

Der er rigtig mange gode, og skal du en smut til tyskland, så er sirup billigere dernede, ca. halv pris.

Vi kan godt lide cola Zero, ginger ale, appelsin, zitron, æble/mango, tranebær/hindbær og cola mix(appelsin og cola)

Vi vil stærk af-befale den grønne sodavand kaldet Waldmeister. Den smager af syntet-marcipan -  eller ligesom lugten af de blå limstifter man havde i skolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.