Nogen der har erfaring med den her autostol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. december 2010

pussepige

Tobias skal have ny autostol i det nye år og vil hører om der er nogen der kender til den her.. Både godt og skidt???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Mi

Jeg mener at Recaro har fået dårlige testresultater.

Vi har en Kiddy, som vi har købt i tyskland. Herhjemme kan de kun købes i bilka. Der er sådan en pude foran maven. Den har vundet testene og er faktisk mere sikker end römer safe fix og koster det halve.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. december 2010

Valle81

pussepige skriver:

Tobias skal have ny autostol i det nye år og vil hører om der er nogen der kender til den her.. Både godt og skidt???

Har ikke erfaring med den .- men har hørt at REcaro skulle være et af de bedste mærker overhovedet på markedet:0)

Anmeld

14. december 2010

Valle81

Ha ha, to forskellige meninger:0)

Anmeld

14. december 2010

pussepige

Man kan købe den her autostol på nettet til 1400 kr helt ny og det inkl fragt.

Anmeld

14. december 2010

Mathilde

Vi har den og er super tilfredse med den

Recaro får altid gode karakterer i tests, så derfor valgte vi den...og også fordi hun kan sidde i den til hun ikke behøver en stol længere.

Anmeld

14. december 2010

Diana...

MarianneSonne skriver:

Jeg mener at Recaro har fået dårlige testresultater.

Vi har en Kiddy, som vi har købt i tyskland. Herhjemme kan de kun købes i bilka. Der er sådan en pude foran maven. Den har vundet testene og er faktisk mere sikker end römer safe fix og koster det halve.

Marianne

www.stjerneleg.dk

He he hvor har du hørt det henne? De har i mange år været en test vinder  Det skriver de også de fleste steder de sælger autostole. 

Anmeld

14. december 2010

Mi

Diana... skriver:

He he hvor har du hørt det henne? De har i mange år været en test vinder  Det skriver de også de fleste steder de sælger autostole. 

Jeg tjekkede det dengang vi skulle have nu stol for et år siden. I babysam vidste de absolut INTET om hvilke placeringer de havde i testene, og den ene test de havde liggende i butikken var håbløs forældet

Men skriver jo også bare at jeg mener at huske at det hang sådan sammen. I hvert fald er de stole som går fra 9-36kg nærmest altid mindre sikker som hvis du køber to stole, en 9-18 og en 18-36kg. Det var noget med at stolen ikke kan konstrueres så den er sikker både når man er et år gammel og når man er 8 år.

Anmeld

14. december 2010

Diana...

MarianneSonne skriver:

Jeg tjekkede det dengang vi skulle have nu stol for et år siden. I babysam vidste de absolut INTET om hvilke placeringer de havde i testene, og den ene test de havde liggende i butikken var håbløs forældet

Men skriver jo også bare at jeg mener at huske at det hang sådan sammen. I hvert fald er de stole som går fra 9-36kg nærmest altid mindre sikker som hvis du køber to stole, en 9-18 og en 18-36kg. Det var noget med at stolen ikke kan konstrueres så den er sikker både når man er et år gammel og når man er 8 år.

Ja det ved jeg godt du skrev, jeg spurgte bare fordi jeg var nys om hvor du havde set det henne. 

Men de er super gode også dem mange bilforhandler råder til at købe bla BMW. 

Ja det helt rigtig med størrelsen men det jo uanset mærke. Heller købe en 9-18 og så skifte ud derefter igen 

Anmeld

14. december 2010

Pige2009

pussepige skriver:

Vi har den til Laura med isofixbasen og er superglad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.