Et lille hej fra mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. december 2010

Lysdal

Hej Alle i skønne qvinder.

Jeg har været medlem her på baby.dk noget tid nu og har med glæde, spænding og en enkelt tåre, fulgt med på side linjen, så er lidt ny

Ville lige præsentere mig selv.

Jeg er en ung kvinde på 22 somre Jeg bor I Federicia sammen med min kæreste/forlovede gennem 3 år Ricky(27), vores lille hund og min kærestes to skønne drenge på 6 og 9. De betyder bare alt for mig

Har i mange år ønsket mig børn og været klare til det siden jeg ikke var ret gammel hihi.. Nu er min skønne mand så endelig med på ideén Jubii.. Ved jo han er en fantastisk far

Så nu kan vi slet ikke vente til det bliver vores tur. hihi.. det er såå skønt. De sidste år i vores liv har været ret turbulente så  finger for at 2011 bliver vore år og vi kan fortælle drengene og familien, at der er en lille ny på vej

Håber at få en masse ud af siden og at vi kan støtte hinanden både til os der stadig venter på vores tur og også jer der allerede har været så heldig at have en bebs i mausen eller allerede har skønne unger

Og så lige til sidst god jul til jer alle her fra

Mange hilsner Tabita

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Dinna88

Hedder det så "velkommen som en.... synligt aktiv person"? I så fald, så velkommen som en synligt aktiv person!

Og held og lykke med at få sat en lille ny til verden  Det er da bare super skønt for jer. 

Anmeld

15. december 2010

Lysdal

Hihi det kan man vel godt sige

Mange tak!! vi glæder os meget

Anmeld

15. december 2010

Karo

Velkommen til.

Vi må da helt sikkert håbe på at 2011 bliver året hvor du bliver mor

Selv er jeg mor til Marcus på 2 år og Ida på 8 mdr.

Mvh. Katja

Anmeld

15. december 2010

Kamulla

velkommen frem i rampe lyset.. har præsenteret mig selv 3 gange fordi jeg hopper ind og ud af rampelyset i ny og næ... men syntes nok en 4. er for meget

xxx for i snart venter en lille bebs

Anmeld

15. december 2010

Lone Jakobsen

hej og velkommen til

håber jeres projekt baby lykkedes.

Anmeld

15. december 2010

Lysdal

Mange tak for velkomsten dejligt der er nogen der svare

Ihh ja det håber vi også meget  på

Anmeld

15. december 2010

Moar2011

Velkommen til og alt held og lykke med jeres beslutning det er en rigtig go side det her

Anmeld

15. december 2010

Lysdal

Karo skriver:

Velkommen til.

Vi må da helt sikkert håbe på at 2011 bliver året hvor du bliver mor

Selv er jeg mor til Marcus på 2 år og Ida på 8 mdr.

Mvh. Katja

Dejligt med 2 skønne børn.. Glæder mig også meget til at få et par små fødder mere i huset

Selvom jeg også nyder de 2 der allerede er her meget!! er bare noget helt specielt men ens (og mandens) eget bette pus

Børn er og bliver jo den største, selvom vi ind imellem nok ønsker dem hvor peberet gror

Anmeld

15. december 2010

Benjamins'mor

Jamen, så velkommen til da.

For at 2011 bliver jeres år, og sender en masse baby-støv i jeres retning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.