Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle i skønne qvinder.
Jeg har været medlem her på baby.dk noget tid nu og har med glæde, spænding og en enkelt tåre, fulgt med på side linjen, så er lidt ny
Ville lige præsentere mig selv.
Jeg er en ung kvinde på 22 somre Jeg bor I Federicia sammen med min kæreste/forlovede gennem 3 år Ricky(27), vores lille hund og min kærestes to skønne drenge på 6 og 9. De betyder bare alt for mig
Har i mange år ønsket mig børn og været klare til det siden jeg ikke var ret gammel hihi.. Nu er min skønne mand så endelig med på ideén Jubii.. Ved jo han er en fantastisk far
Så nu kan vi slet ikke vente til det bliver vores tur. hihi.. det er såå skønt. De sidste år i vores liv har været ret turbulente så finger for at 2011 bliver vore år og vi kan fortælle drengene og familien, at der er en lille ny på vej
Håber at få en masse ud af siden og at vi kan støtte hinanden både til os der stadig venter på vores tur og også jer der allerede har været så heldig at have en bebs i mausen eller allerede har skønne unger
Og så lige til sidst god jul til jer alle her fra
Mange hilsner Tabita
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hedder det så "velkommen som en.... synligt aktiv person"? I så fald, så velkommen som en synligt aktiv person!Og held og lykke med at få sat en lille ny til verden Det er da bare super skønt for jer.
Hihi det kan man vel godt sige
Mange tak!! vi glæder os meget
velkommen frem i rampe lyset.. har præsenteret mig selv 3 gange fordi jeg hopper ind og ud af rampelyset i ny og næ... men syntes nok en 4. er for meget
xxx for i snart venter en lille bebs
hej og velkommen til
håber jeres projekt baby lykkedes.
Mange tak for velkomsten dejligt der er nogen der svare
Ihh ja det håber vi også meget på
Velkommen til og alt held og lykke med jeres beslutning det er en rigtig go side det her
Karo skriver: Velkommen til.Vi må da helt sikkert håbe på at 2011 bliver året hvor du bliver mor Selv er jeg mor til Marcus på 2 år og Ida på 8 mdr.Mvh. Katja
Velkommen til.Vi må da helt sikkert håbe på at 2011 bliver året hvor du bliver mor Selv er jeg mor til Marcus på 2 år og Ida på 8 mdr.Mvh. Katja
Dejligt med 2 skønne børn.. Glæder mig også meget til at få et par små fødder mere i huset
Selvom jeg også nyder de 2 der allerede er her meget!! er bare noget helt specielt men ens (og mandens) eget bette pus
Børn er og bliver jo den største, selvom vi ind imellem nok ønsker dem hvor peberet gror
Jamen, så velkommen til da.
For at 2011 bliver jeres år, og sender en masse baby-støv i jeres retning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128