skal jeg være bekymret??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. december 2010

wiebking

Ja jeg måtte kravle i seng igen i morgen da jeg pludselig fik det helt enormt skidt...virkelig skidt...havde kvalme, var seriøst svimmel, flimmer for øjne, hovdepine, uro i kroppen på en måde jeg aldrig har haft det før.... Jeg lider ellers aldrig af nogen af tingene...

Tænker selvf lidt på SSF men det kan da ikke udvikle sig så hurtigt eller hvad??

Og skal jeg evt ringe til nogen hvis ikke jeg får det bedre i dag???

Jeg har det stadig meget mystisk....stadig svimmel og sidder her og kniber øjne sammen...alt er bare underligt i min krop..

Er i uge 25...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2010

Lone Jakobsen

jeg ville da lige ringe til lægen hvis det ikke fortager sig. ved desværre ikke hvor hurtigt ssf kan udvikle sig.

Anmeld

14. december 2010

FruHolm <3

wiebking skriver:

Ja jeg måtte kravle i seng igen i morgen da jeg pludselig fik det helt enormt skidt...virkelig skidt...havde kvalme, var seriøst svimmel, flimmer for øjne, hovdepine, uro i kroppen på en måde jeg aldrig har haft det før.... Jeg lider ellers aldrig af nogen af tingene...

Tænker selvf lidt på SSF men det kan da ikke udvikle sig så hurtigt eller hvad??

Jeg har det stadig meget mystisk....stadig svimmel og sidder her og kniber øjne sammen...alt er bare underligt i min krop..

Er i uge 25...

havde det selv sådan da jeg var ca lige så langt henne, det gik over sidst på dagen, så tror det var noget omgangssyge, men hvis det stadig er der imorgen ville jeg da klart lige ringe til lægen for en sikkerhedsskyld

Anmeld

14. december 2010

Maja88

wiebking skriver:

Er i uge 25...

får du din jern????

jeg havde det meget sådan indtil uge 17 og med koldsved og det hele.. kan kun anbefale at ligge ned på jorden med benene op mod luftet...

og så  rynkeby blandet saft c- den røde....

den saft vil jeg anbefale alle gravide hehe... uden den vill jeg ikke kunne klare det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.